light box
امتیاز 2.58 بررسی اثرتعدیل کننده تصور زیست محیطی و نیت تبلیغات شفاهی و کلامی">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 41
تعداد کلمات : 10000
مجله : Journal of Cleaner Production
انتشار : 2017
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:بررسی اثرتعدیل کننده تصور زیست محیطی و نیت تبلیغات شفاهی و کلامی در صنعت مهمان نوازی و هتل داری سبز

 چکیده

توجه زیادی به مطالعات در خصوص نیت و قصت تبلیغات شفاهی و کلامی مشتریان در زمینه هتل داری معطوف شده است. ولی در خصوص اثرات تصورات زیست محیطی بر قصد تبلیغات کلامی مشتریان و شیوه اثر گذاری متغیرهای رضایت زیست محیطی و اعتماد زیست محیطی، مطالعات کمی صورت گرفته است. این مطالعه با توجه به قالب محرک-موجود-واکنش (SOR)، ارتباط بین تصور زیست محیطی و قصد بازاریابی کلامی مشتریان در صنعت هتل داری و تأثیر رضایت و اعتماد را بررسی می‌کند. به دلیل دغدغه زیست محیطی زیاد نسل هزاره و نیز وجود منابع تبلیغات کلامی در خصوص محصولات و سرویس‌ها، هدف این مطالعه، ارزیابی تأثیر نسل هزاره است. از روش پرسشنامه‌ای جهت گرداوری اطلاعات سیصد و بیست و چهار شرکت کننده برای تست ارتباط استفاده گردید. طبق نتایج، تصور زیست محیطی از هتل‌ها تاثیرات معنی داری روی رضایت و اعتماددارد و رضایت مصرف کننده تأثیر معنی دار روی اعتماد دارد. رضایت و اعتماد زیست محیطی ارتباط مثبتی با قصد و نیت سفارش هتل‌های سازگار با محیط زیست دارد. علاوه براین، تأثیر معنیدار نسل جدید در میان کلیه مسیرهای بین متغیرهای مورد مطالعه در مدل مشخص گردید. طبق نتایج، زنان بیش از مردان مشتاق برای سفارش هتل‌های سبز هستند. در نهایت روش‌های تحقیق آینده پیشنهاد گردید.

Title: Green image and consumers’ word-of-mouth intention in the green hotel industry: The moderating effect of Millennials

Abstract

Research on the word-of-mouth intention of consumers has received increasing attention in hospitality research. However, little research has explored the effect of green image on the word-of-mouth intention of consumers and how this effect was mediated by green satisfaction and green trust. Based on the Stimulus-Organism-Response (S-O-R) framework, this research examined the relationship between green image and the word-of-mouth intention of consumers in the Chinese green hotel industry and explored the mediating effects of green satisfaction and green trust. Considering that Millennials (a large and influential generation born in the 1980s and late 1990s) are extremely concerned about green issues, more concerned about the environment than previous generations, and a powerful source of word-of-mouth about products and services, this research also examined the moderating effect of Millennials. The questionnaire survey method was used to collect data from 324 respondents with the help of travel agencies to test these relationships. The results indicated that the green image of green hotels strongly influences consumer green satisfaction and green trust, and consumer green satisfaction has a significant effect on green trust. The consumers’ green satisfaction and green trust are positively related to their intention to recommend green hotels to individuals around them. Furthermore, significant moderating effects of Millennials were found in all paths between the investigated variables in the proposed model. The results also showed that female tourists are more likely than male tourists to recommend green hotels. The implications of these findings were discussed, and limitations and future research directions were suggested.

        دیدگاهها بسته است.

        محصولات مشابه
        کمبود(نقص) توجه و علائم ADHD در بزرگسالان مبتلا به بیماری فابری – یک مطالعه آزمایشی
        خـریـد محـصـول
        مرزهای جدید در مدیریت سرطان رکتوم اولیه و پیشرفته
        خـریـد محـصـول
        ریسک میوکاردیت و پریکاردیت در بزرگسالان جوان به دنبال واکسیناسیون mRNA COVID-19
        خـریـد محـصـول
        بروز میوکاردیت و پریکاردیت در بیماران واکسینه نشده پس از کووید-۱۹
        خـریـد محـصـول
        الگوریتم ازدحام آفتاب پرست کارآمد برای مسئله توزیع بار اقتصادی
        خـریـد محـصـول
        فرآیند بازآفرینی شهری: مورد یک مجتمع مسکونی در حومه رم، ایتالیا
        خـریـد محـصـول
        رابطه پویا بین شاخص سهام و قیمت دارایی: تجزیه و تحلیل بلندمدت
        خـریـد محـصـول
        تشخیص بیماری پوسیدگی طوقه در گندم در شرایط محیطی کنترل شده
        خـریـد محـصـول
        بکارگیری بهینه سازی برای حمایت از مدیریت تطبیقی آب رودخانه ها
        خـریـد محـصـول
        ارزیابی تأثیر آموزش زیست محیطی بر رفتار سازگار با محیط زیست
        خـریـد محـصـول
        ثبت اختراع یا انتشار مقاله

        در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. سامانه جستجوگر مالکیت فکری دارکوب به تازگی از پایگاه جستجو علائم تجاری خود نیز رونمایی کرده است که دارای امکانات تخصصی فراوانی می باشد.

        ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

        در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

        از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

         
        برو بالا