light box
امتیاز 3.19 هدایت شارژ سریع وسایل نقلیه الکتریکی بر اساس داده های ترافیکی">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 30
تعداد کلمات : 8000
مجله : IEEE TRANSACTIONS ON SMART GRID
انتشار : 2014
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی :
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله: هدایت شارژ سریع وسایل نقلیه الکتریکی بر اساس داده های ترافیکی و سیستم های  توان بی درنگ

 

چکیده

در طی  سال های اخیر وسایل نقلیه الکتریکی توجه روز افزونی را به خود جلب کرده اند. با این حال شارژ روزانه این  و سایل به خصوص شارژ سریع آن ها می تواند بر سیستم های قدرت به خصوص طی  ساعات اوج مصرف تاثیر بگذارد و  این تاثیر می تواند در مکان های کختلف با تغییر شرایط ترافیکی رخ دهد. برای حل  این مسائل، ما اقدام به توصیف راهبرد هدایت تلفیقی با شارژ سریع می کنیم که  هر دو شرایط ترافیکی و وضعیت شبکه های قدرت را در نظر می گیرد. این سیستم بر اساس  سیستم حمل و نقل هوشمند بوده و دارای چهار ماژول است: مرکز کنترل سیستم توان، مرکز its، ایستگاه های شارژ و پایانه های  وسایل نقلیه الکتریکی. PSCC ظرفیت شارژ موجود و ظرفیت شارژ ایستگاه را بر اساس داده های شبکه توان محاسبه کرده و نتایج را به ایستگاه های شارژ ارسال می کند. ایستگاه های شارژ تعیین کننده برنامه های شارژ بوده و  بار و توان شارژ را برای وسایل نقلیه اینده براورد کرده و این داده ها را به مرکز ITS انتقال می دهند.بعد از دریافت داده های CPFE، و داده های ترافیک از مرکز ITS پایانه وسایل نقلیه، زمان کل را برای بار یا شارژ در ایستگاه های مختلف براورد می کند که شامل زمان رانندگی، زمان انتظار، و زمان شارژ. رانندگی این نتایج را مشاهده کرده و  به ایستگاه شارژ متناظر با حداقل TTC می روند. طراحی مدولار سیستم ناوبری موجب کاهش انتقال داده ها  ی شود که در نهایت حافظ امنیت و حریم خصوصی راننده است زیرا آن ها نوع ایستگاه شارژ را انتخاب می کنند و برای ارسال هر گونه داده به سیستم ITS لازم نمی باشند. نتایج شبیه سازی نشان دهنده امکان سنجی و عملی بودن روش پیشنهادی برای  شرایط کاری مختلف برای شرایط ترافیک  و سیستم توان است.

دانلود جدیدترین مقالات ترجمه شده مهندسی

Title: Rapid-Charging Navigation of Electric Vehicles Based on Real-Time Power Systems and Traffic Data

Abstract: 

Electric vehicles (EVs) have attracted growing attention in recent years. However, daily charging of EVs, in particular rapid charging, may impact power systems, especially during peak hours, and the effects may occur in different places as traffic conditions change. To address these issues, we describe an integrated rapid-charging navigation strategy that considers both the traffic conditions and the status of the power grid. The system is based on an intelligent transport system (ITS), and contains four modules: a power system control center (PSCC), an ITS center, charging stations, and EV terminals. The PSCC calculates the available charging capacity and station charging capacity based on power grid data and transmits the results to the charging stations. The charging stations determine their charging plans and estimate the available charging power for future EVs (CPFE), and transmit these data to the ITS center. After receiving CPFE data and traffic data from the ITS center, the EV terminal estimates the total time for charging (TTC) for different stations, which includes the driving time, waiting time, and charging time. The driver can view these results and choose to be navigated to the charging station corresponding to the minimum TTC. The modular design of the navigation system reduces data transmission, which protects the drivers’ privacy since they can choose which charging station to use and are not required to send any data to the ITS system. Simulation results demonstrate the feasibility of the proposed method for different working conditions for power system and traffic conditions.

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

محصولات مشابه
قیمت‌های مسکن و ریسک اعتبار: شواهدی از ایالات متحده
خـریـد محـصـول
نقش یادگیری مشارکتی در بهبود مهارت‌های ارتباطات کلامی دانشجویان یادگیرنده EFL
خـریـد محـصـول
شکستن مقاومت میزبان توسط نیای تکاملی مستقل ویروس رگبرگ زرد نکروتیک چغندر قند
خـریـد محـصـول
واکنش پروسکایت ها به عنوان مبدل‌های خودرو
خـریـد محـصـول
ویژگی‌های انتقال منفذی و انتشار مؤثر مونولیت سرامیکی برای مبدل کاتالیزوری خودرو
خـریـد محـصـول
مبدل ترافیکی و کاتالیستی- آلایندگی اتمسفری مربوطه در منطقه شهری ریو دوژانیرو
خـریـد محـصـول
مکانیسم بازیابی فلزات گروه پلاتینوم از مبدل‌های کاتالیستی در سیستم‌های استفاده شده در اگزوز
خـریـد محـصـول
مطالعه تفضیلی اکسایش کاتالییستی HCHO و co در کاتالیزور Mn0.75Co2.25O4
خـریـد محـصـول
رفتار سه سویه فازهای ترکیبی و جداگانه پلاتینوم، پالادیوم و رادیوم در ترکیب گازی کامل
خـریـد محـصـول
مطالعه در مقیاس بنچ گاز مصنوعی یک مبدل کاتالیزوری ۴ راهی: اکسایش کاتالیزوری
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

برو بالا