عنوان فارسی مقاله: هدایت شارژ سریع وسایل نقلیه الکتریکی بر اساس داده های ترافیکی و سیستم های توان بی درنگ
چکیده
در طی سال های اخیر وسایل نقلیه الکتریکی توجه روز افزونی را به خود جلب کرده اند. با این حال شارژ روزانه این و سایل به خصوص شارژ سریع آن ها می تواند بر سیستم های قدرت به خصوص طی ساعات اوج مصرف تاثیر بگذارد و این تاثیر می تواند در مکان های کختلف با تغییر شرایط ترافیکی رخ دهد. برای حل این مسائل، ما اقدام به توصیف راهبرد هدایت تلفیقی با شارژ سریع می کنیم که هر دو شرایط ترافیکی و وضعیت شبکه های قدرت را در نظر می گیرد. این سیستم بر اساس سیستم حمل و نقل هوشمند بوده و دارای چهار ماژول است: مرکز کنترل سیستم توان، مرکز its، ایستگاه های شارژ و پایانه های وسایل نقلیه الکتریکی. PSCC ظرفیت شارژ موجود و ظرفیت شارژ ایستگاه را بر اساس داده های شبکه توان محاسبه کرده و نتایج را به ایستگاه های شارژ ارسال می کند. ایستگاه های شارژ تعیین کننده برنامه های شارژ بوده و بار و توان شارژ را برای وسایل نقلیه اینده براورد کرده و این داده ها را به مرکز ITS انتقال می دهند.بعد از دریافت داده های CPFE، و داده های ترافیک از مرکز ITS پایانه وسایل نقلیه، زمان کل را برای بار یا شارژ در ایستگاه های مختلف براورد می کند که شامل زمان رانندگی، زمان انتظار، و زمان شارژ. رانندگی این نتایج را مشاهده کرده و به ایستگاه شارژ متناظر با حداقل TTC می روند. طراحی مدولار سیستم ناوبری موجب کاهش انتقال داده ها ی شود که در نهایت حافظ امنیت و حریم خصوصی راننده است زیرا آن ها نوع ایستگاه شارژ را انتخاب می کنند و برای ارسال هر گونه داده به سیستم ITS لازم نمی باشند. نتایج شبیه سازی نشان دهنده امکان سنجی و عملی بودن روش پیشنهادی برای شرایط کاری مختلف برای شرایط ترافیک و سیستم توان است.
دانلود جدیدترین مقالات ترجمه شده مهندسی
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.