light box
امتیاز 2.58 واقعیت افزوده در آموزش عالی: یک برنامه ارزشیابی در تربیت معلم اولیه">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 15
تعداد کلمات : 6700
مجله : education sciences
انتشار : 2020
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:واقعیت افزوده در آموزش عالی: یک برنامه ارزشیابی در تربیت معلم اولیه

 چکیده

  یکی از فناوری های نوظهور که علاقه بیشتری را در زمینه های آموزشی برانگیخته است، واقعیت افزوده است. هدف این مقاله ارزیابی تأثیر، شیوه‌ها و نگرش‌هایی است که از واقعیت افزوده در آموزش اولیه معلمان آینده، و حضور این شیوه‌ها در زمینه آموزشی دانشگاه ایجاد می‌شود. این مطالعه با ۸۷ معلم ابتدایی کارآموز انجام شد. اطلاعات با استفاده از آزمون ویلکوکسون به دست آمد. داده‌های کیفی به‌دست‌آمده در سؤالات باز نیز مثلث‌بندی شدند. تاکید می شود که دانشجویان به طور معمول از این منبع در دانشگاه استفاده نمی کنند و با این شیوه ها گاهی اوقات حواس پرتی و حتی اتلاف وقت ایجاد می شود. از داده‌های تجزیه‌وتحلیل‌شده، ما همچنین تاکید می‌کنیم که وقتی بر دسترسی به منابع، برنامه‌ریزی کلاس و آموزش اولیه معلم غلبه کرد، واقعیت افزوده مزایا و مزایایی را با محوریت آموزش‌ها فراهم می‌کند که به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد اشتیاق بیشتری داشته باشند و مزایای قابل‌توجهی در خلاقیت داشته باشند. ، نوآوری، مشارکت و به ویژه در ایجاد انگیزه در شرکت کنندگان. همزمان با تحقیقات اخیر، نتایج ما بر نیاز به آموزش اولیه تاکید می‌کند تا بتوانیم شیوه‌هایی با واقعیت افزوده در تدریس طراحی و اعمال کنیم و از مزایای فوق‌الذکر بهره ببریم(واقعیت افزوده در آموزش عالی).

Title: Augmented Reality in Higher Education: An Evaluation Program in Initial Teacher Training

Abstract

 One of the emerging technologies that have sparked greater interest in pedagogical contexts is augmented reality. This paper aims to assess the impact, practices and attitudes that are generated from augmented reality in the initial training of future teachers, and the presence of these practices in a university training context. The study was carried out with 87 trainee primary teachers. Information was obtained by applying the Wilcoxon test. The qualitative data obtained in open questions were also triangulated. It is emphasized that students do not habitually use this resource at the university, and that with these practices there is sometimes a certain amount of distraction, and even of time being wasted. From the data analyzed, we also highlight that once the availability of resources, class planning and initial teacher training are overcome, augmented reality provides benefits and advantages centered on pedagogies that allow for greater enthusiasm on the part of the students, with significant advantages in creativity, innovation, participation, and especially in the motivation of participants. Coinciding with recent research, our results underline the need for initial training so as to be able to design and apply practices with augmented reality in teaching, and to take advantage of the aforementioned benefits.

      دیدگاهها بسته است.

      محصولات مشابه
      کمبود(نقص) توجه و علائم ADHD در بزرگسالان مبتلا به بیماری فابری – یک مطالعه آزمایشی
      خـریـد محـصـول
      مرزهای جدید در مدیریت سرطان رکتوم اولیه و پیشرفته
      خـریـد محـصـول
      ریسک میوکاردیت و پریکاردیت در بزرگسالان جوان به دنبال واکسیناسیون mRNA COVID-19
      خـریـد محـصـول
      بروز میوکاردیت و پریکاردیت در بیماران واکسینه نشده پس از کووید-۱۹
      خـریـد محـصـول
      الگوریتم ازدحام آفتاب پرست کارآمد برای مسئله توزیع بار اقتصادی
      خـریـد محـصـول
      فرآیند بازآفرینی شهری: مورد یک مجتمع مسکونی در حومه رم، ایتالیا
      خـریـد محـصـول
      رابطه پویا بین شاخص سهام و قیمت دارایی: تجزیه و تحلیل بلندمدت
      خـریـد محـصـول
      تشخیص بیماری پوسیدگی طوقه در گندم در شرایط محیطی کنترل شده
      خـریـد محـصـول
      بکارگیری بهینه سازی برای حمایت از مدیریت تطبیقی آب رودخانه ها
      خـریـد محـصـول
      ارزیابی تأثیر آموزش زیست محیطی بر رفتار سازگار با محیط زیست
      خـریـد محـصـول
      ثبت اختراع یا انتشار مقاله

      در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. سامانه جستجوگر مالکیت فکری دارکوب به تازگی از پایگاه جستجو علائم تجاری خود نیز رونمایی کرده است که دارای امکانات تخصصی فراوانی می باشد.

      ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

      در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

      از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

       
      برو بالا