light box
امتیاز 2.58 وفاداری به برند: دیدگاه حفظ رابطه">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 31
تعداد کلمات : 10500
مجله : J Brand Manag
انتشار : 2017
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:وفاداری به برند:  دیدگاه  حفظ رابطه

چکیده

یک مرور منابع مرتبط با تحقیقات مصرف کننده / برند با توضیح سیر تحول این جریان مهم تحقیق ، مبنای این مقاله است. یافته های منابع چالش های مهم در مفهوم سازی و اندازه گیری سازه های اصلی مربوط به مصرف کننده مانند وفاداری به برند ، تعهد برند و عشق به برند را برجسته می کند. با بهره گیری از این یافته ها ، نویسندگان پیشنهاد می کنند که مکانیسم های حفظ رابطه (به عنوان مثال شناختی و رفتاری) کلید اندازه گیری و پیش بینی قدرت رابطه مصرف کننده / برند است. بر این اساس ، این مقاله وفاداری به برند را به عنوان یک رویکرد جدید در درک چگونگی نشان دادن مصرف کنندگان عشق و تعهد خود نسبت به برند از طریق درگیر شدن ، ناخودآگاه یا سایر موارد ، در شناخت ها و رفتارهای حفظ روابط ارائه می دهد. به عنوان وفاداری مصرف کننده به یک شریک تجاری تعریف می شود که توسط مجموعه ای از رفتارها (به عنوان مثال محل اقامت / بخشش ، تمایل به فداکاری) و شناخت (به عنوان مثال تحقیر گزینه ها ، وابستگی شناختی و توهمات مثبت) نشان می دهد که ثبات و دوام روابط ، وفاداری به مارک را حفظ می کند. یک پایه محکم برای تحقیقات آینده فراهم می کند که ارزش قابل توجهی برای دانشگاهیان و پزشکان تجاری دارد(وفاداری به برند: دیدگاه حفظ رابطه).

TITLE: Brand fidelity: a relationship maintenance perspective

Abstract

 An in-depth literature review associated with consumer/brand research provides the foundation for this paper through explicating the evolution of this important research stream. The literature findings highlight significant challenges in the conceptualization and measurement of key consumer-related constructs such as brand loyalty, brand commitment and brand love. Drawing upon these findings, the authors propose that relationship maintenance mechanisms (i.e. cognitive and behavioural) provide the key to measurement and prediction of consumer/brand relationship strength. On this basis, this paper offers brand fidelity as a novel approach in understanding how consumers demonstrate their love and commitment for the brand through engaging, subconsciously or otherwise, in relationship maintenance cognitions and behaviours. Defined as the consumer’s faithfulness to a brand partner demonstrated by an aggregate of behaviours (i.e. accommodation/forgiveness, willingness to sacrifice) and cognitions (i.e. derogation of alternatives, cognitive interdependence and positive illusions) that maintain relationship stability and durability, brand fidelity provides a solid foundation for future research offering significant value to academics and brand practitioners alike.

دیدگاهها بسته است.

محصولات مشابه
بررسی فناوری بلاک چین در تجارت بین المللی.مهندسی مجدد فرایند کسب و کار برای اعتبارنامه
خـریـد محـصـول
قرارداد ببندیم یا نبندیم: نگرش از طریق روایت مالیات و هزینه
خـریـد محـصـول
هوش اعتباری: نوآوری در مدیریت برند از طریق داده های رسانه های اجتماعی
خـریـد محـصـول
تجویز آستاکسانتین به عنوان یک داروی نوروپروتکتیو مناسب برای درمان امراض نورولوژیک
خـریـد محـصـول
مقایسه بانک‌های محلی، ملی و بین المللی از نظر ارزیابی اثر منابع ارتباطی
خـریـد محـصـول
یکپارچگی لاینفک روح و جسم: نظریه و چشم انداز مکتب سایکوسوماتیک پاریس
خـریـد محـصـول
تجزیه و تحلیل ریسک بدهی شرکت های غیر مالی با استفاده از شبکه های دو لایه ای
خـریـد محـصـول
دسته بندی اطلاعات و داده‌ها با استفاده از ماشین بردار پشتیبان
خـریـد محـصـول
استفاده از روش های نوین برای پیاده سازی روان درمانی اینترنتی
خـریـد محـصـول
استفاده از آزمون‌های برشی برای سنجش مقاومت و استحکام خاک
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در اداره ثبت اختراعات ایران دارای طبقه بندی های متفاوتی است. در طبقه بندی بین المللی B که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل عملیات اجرایی، حمل و نقل شامل: کشتیرانی، ترابری و دیگر موارد را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکری دارکوب مشاهده کنید.

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

 
برو بالا