light box
امتیاز 2.62 تخصیص هم زمان پارکینک های خودرو های الکتریکی و منابع تجدیدپذیر توزیعی">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 41
تعداد کلمات : 7600
مجله : Sustainable Cities and Society
انتشار : 2017
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
فونت ترجمه : ب نازنین 12
دسته بندی :
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:تخصیص هم زمان  پارکینک های خودرو ها و وسایل نقلیه ی الکتریکی و منابع تجدیدپذیر توزیعی در  شبکه های توزیع برق هوشمند

چکیده

خودروهای الکتریکی و منابع تجدید پذیر  توزیعی  برای  دست یابی به سه هدف مهم  این قرن معرفی شده اند: استفاده از منابع انرژی ایمن از نظر زیست محیطی، عرضه مطمئن تقاضای بار و  توسعه پایدار سیستم های توان. برای دست یابی به اهداف فوق،   استفاده هم زمان از DRR و خودروی برقی بایستی  به شکل زمان بندی شده  پیاده سازی شوند. در این مقاله یک رویکرد دو مرحله ای برای  تخصیص پارکینک های خودروی برقی و  DRR درشبکه توزیع توان بررسی می شود.  روش ما هر دو مزایای اقتصادی سرمایه گذار پارکینگ و محدودیت های فنی اپراتور شبکه را در نظر می گیرد. اولا سرمایه گذار پارکینگ  باس های کاندید را برای نصب پارکینگ  برای توزیع اپراور شبکه بر اساس اهداق افتصادی  ارایه می کند چارچوب پینشهادی نه تنها موجب بهبود   افت شبکه توزیعی می شود،   بلکه   دسترسی به پارکینگ را از نقطه نظر تجاری اصلاح می کند.  برای حل مسئله بهینه سازی   فرموله شده، ما از دو روش بهینه سازی استفاده می کنیم. الگوریتم ژنتیک  و  بهینه سازی ازدحام ذرات  برای  کمیه سازی تلفات  شبکه توزیعی  استفاده می شوند. به علاوه، ما پارکینگ خودروی برقی را  با توسعه مدل احتمالی مدل سازی می کنیم. عملکرد  روش پیشنهادی، با تحصیص DRR و  پارکینگ همزمان بر روی سیستم ازمون توزیعی استاندارد IEEE بررسی می شود. این سیستم،  سیستم باس ۲  از سیست ازمون روی بلیتون است( پارکینک های خودرو های الکتریکی).

کلیه مقالات مرتبط را میتوانید در بخش ترجمه مقالات زیست شناسی ملاحظه کنید.

 

 Title: Simultaneous allocation of electric vehicles’ parking lots and distributed renewable resources in smart power distribution networks

Abstract

Electric vehicles (EVs) and distributed renewable resources (DRRs) are introduced to achieve three of the most pivotal objectives of this century: using environmentally-friendly energy resources, reliable supply of the load demand, and sustainable development of power systems. To achieve the aforementioned goals, simultaneous utilization of DRRs and EVs should be implemented in a scheduled manner. In this paper, we propose a two-stage approach for allocation of EV parking lots and DRRs in power distribution network. Our method considers both the economical benefits of parking lot investor and the technical constraints of distribution network operator. First, the parking lot investor offers the candidate buses for installing the parking lot to the distribution network operator based on economic objectives. Then, the distribution network decision-making is obtained to reduce loss of system. The proposed framework not only improves the distribution network loss, but also ameliorates the availability of the parking lot from the economical point of view. In order to solve the formulated optimization problem, we utilize two optimization techniques. Genetic algorithm (GA) and particle swarm optimization (PSO) algorithm are used for the distribution network loss minimization purpose. Besides, we model the EV parking lot by expanding single EV probabilistic model. The performance of the proposed method is evaluated by allocating DRRs and EV parking lots simultaneously on the IEEE standard distribution test system. This system is bus 2 of Roy Billinton Test System (RBTS).

دیدگاهها بسته است.

محصولات مشابه
قیمت‌های مسکن و ریسک اعتبار: شواهدی از ایالات متحده
خـریـد محـصـول
نقش یادگیری مشارکتی در بهبود مهارت‌های ارتباطات کلامی دانشجویان یادگیرنده EFL
خـریـد محـصـول
شکستن مقاومت میزبان توسط نیای تکاملی مستقل ویروس رگبرگ زرد نکروتیک چغندر قند
خـریـد محـصـول
واکنش پروسکایت ها به عنوان مبدل‌های خودرو
خـریـد محـصـول
ویژگی‌های انتقال منفذی و انتشار مؤثر مونولیت سرامیکی برای مبدل کاتالیزوری خودرو
خـریـد محـصـول
مبدل ترافیکی و کاتالیستی- آلایندگی اتمسفری مربوطه در منطقه شهری ریو دوژانیرو
خـریـد محـصـول
مکانیسم بازیابی فلزات گروه پلاتینوم از مبدل‌های کاتالیستی در سیستم‌های استفاده شده در اگزوز
خـریـد محـصـول
مطالعه تفضیلی اکسایش کاتالییستی HCHO و co در کاتالیزور Mn0.75Co2.25O4
خـریـد محـصـول
رفتار سه سویه فازهای ترکیبی و جداگانه پلاتینوم، پالادیوم و رادیوم در ترکیب گازی کامل
خـریـد محـصـول
مطالعه در مقیاس بنچ گاز مصنوعی یک مبدل کاتالیزوری ۴ راهی: اکسایش کاتالیزوری
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

برو بالا