light box
امتیاز 2.65 ازمکان به فضای مجازی : پیکر بندی پشتیبانی از دانشجو برای آموزش از راه دور">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 35
تعداد کلمات : 7500
مجله : Student support services in open, distance and flexible education
انتشار : 2014
ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
فونت ترجمه : ب نازنین 12
دسته بندی :
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:ازمکان به فضای مجازی : پیکر بندی پشتیبانی از دانشجو  برای آموزش از راه دور و آموزش الکترونیکی در عصر دیجیتال

 چکیده

 این مقاله به بررسی تأثیر فناوری‌های دیجیتال بر روی پشتیبانی دانشجو در آموزش از راه دور و آموزش الکترونیکی با استناد بر یک نمونه دانشگاه آزاد انگلستان می‌پردازد. مقاله حاضر با ارائه یک چشم انداز و دیدگاه تاریخی در خصوص استفاده از فناوری‌ها در یادگیری به مدت چندین قرن، استدلال می‌کند که پارادایم غالب جغرافی-که ساختارهایی را برای خدمات پشتیبانی دانشجو در آموزش از راه دور نسل دوم تعریف کرده است- در حال حاضر در زمینه‌های آموزش الکترونیکی و از راه دور دیجیتالی با کارایی‌های قوی‌تر طراحی یادگیری استفاده شده است. مقاله حاضر به طور مفصل، مسئله ترک تحصیل دانشجو به عنوان یک چالش اصلی برای پشتیبانی از دانشجویان در آموزش از راه دور و آموزش الکترونیکی را بررسی می‌کند و استدلال می‌کند که مأموریت آموزشی و نه شیوه ارائه خدمات، محرک توضیحی و روشنگر قوی است. این مقاله پیشنهاد می‌کند که پشتیبانی از دانشجو اکنون باید به صورت تلفیقی با آموزش و ارزیابی درک شود نه به صورت سازمان یافته از نظر ساختاری و حرفه‌ای.

TITLE: From Place to Virtual Space: Reconfiguring Student Support for Distance and E-Learning in the Digital Age

Abstract

This article examines the impact of digital technologies on student support in distance and e-learning, drawing on the case of Open University UK. Giving a historical perspective on the use of technologies in learning over many centuries, it argues that the dominant paradigm of geography -which has defined the structures for student support services in second generation distance education- has now been overtaken in digital distance and e-learning contexts by the more powerful affordances of learning design. The article examines in detail the issue of student drop-out as the major challenge for student support in distance and e-learning, and argues that educational mission, not mode of delivery, is the more powerful explanatory driver. The article proposes that student support should now be understood as integrated with teaching and assessment, not separately organised structurally and professionally.

 

    ثبت دیدگاه

      • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

    محصولات مشابه
    پایداری نظریه ی جامعه شناسی نهادی: حسابداری مدیریت زیست محیطی در مصر
    خـریـد محـصـول
    مطالعه ی تاثیر یکپارچه سازی و ادغام چند کانالی در حفظ مشتری
    خـریـد محـصـول
    درک ارزش ادراک شده از پاساژ توسط مشتری
    خـریـد محـصـول
    تأثیر هیستروسکوپی بر روی روند بیماری در کارسینومای اندومتریال با خطر بالا
    خـریـد محـصـول
    شیوه‌های گزارش دهی مالی اینترنتی در عربستان سعودی
    خـریـد محـصـول
    تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی شرکتی بر روی وفاداری کارکنان در بخش آموزش عالی
    خـریـد محـصـول
    پرداخت مبتنی بر عملکرد، مدیریت عملکرد و فرصت های ترفیعی داخلی شیوه های منابع انسانی
    خـریـد محـصـول
    شیوع بالای استنوز (تنگی مجرای) نخاعی علامت دار در بزرگسالان نروژی با اکوندروپلازی
    خـریـد محـصـول
    نقص پروتئین مرتبط با فریزلد موجب اختلال در قدرت عضلات، حرکت و سطوح کالپین ۳ می‌شود
    خـریـد محـصـول
    بیماری پروانه‌ای (اپی‌درمولیز بولوسا اکوئیزیتا ) از پاتوفیزیولوژی تا گزینه‌های درمانی جدید
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

    برو بالا