light box
امتیاز 2.58 تجزیه و تحلیل PV (فتوولتائیک) پشت بام مسکونی در بازار برق اندونزی">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 19
تعداد کلمات : 5500
مجله : economies
انتشار : 2021
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:تجزیه و تحلیل PV (فتوولتائیک) پشت بام مسکونی در بازار برق اندونزی

 چکیده

  این مطالعه با هدف بررسی علاقه مشتری به استفاده از PV پشت بام با توجه به پیشینه اقتصادی و مشخصات مشتری در بازار برق اندونزی با استفاده از داده‌های نظرسنجی اولیه با پاسخ‌دهندگان بالقوه و موجود (خانوارها و صنایع) انجام شد. این تحقیق از رگرسیون مدل لاجیت برای تجزیه و تحلیل تأثیر پس‌زمینه جمعیت‌شناختی پاسخ‌دهندگان استفاده می‌کند و از تحلیل عاملی اکتشافی (EFA) برای درک دلایلی استفاده می‌کند که چرا کاربران موجود از PV پشت بام در خانه‌های خود استفاده می‌کنند. نتایج نشان می دهد که تحصیلات، محل سکونت و درآمد می توانند به طور مثبت و معناداری بر احتمال استفاده از PV پشت بام به عنوان منبع برق تأثیر بگذارند. سپس، عوامل متعددی بر استفاده از PV پشت بام تأثیر می‌گذارند، مانند یافتن آسان آن در منطقه خود، توجه به محیط زیست، پیروی از روندها و وفاداری. برخی از معایب نصب PV پشت بام توسط کاربران احساس می شود، مانند هزینه نصب نسبتاً بالا و گرمای بیش از حد مکرر در طول استفاده. در مورد رضایت مشتری، اکثر پاسخ دهندگان از هر دو خانوار و صنایع پاسخ دادند که از PV پشت بام خود راضی بودند. مصرف کنندگان می گویند که مزایایی که به دست می آورند با هزینه های نصب مورد نیاز قابل مقایسه است و اکثر مصرف کنندگان نیز می گویند که PV پشت بام به خوبی کار می کند و هر ماه نیاز به تعمیرات زیادی ندارد، بنابراین مصرف کنندگان نیازی به صرف هزینه قابل توجهی برای آن ندارند(پشت بام مسکونی در بازار برق).

Title: The Analysis of Residential Rooftop PV in Indonesia’s Electricity Market

Abstract

 This study aimed to examine the customer interest in using rooftop PV considering the economic background and customer profile in Indonesia’s electricity market using primary survey data with potential and existing (households and industries) respondents. This research uses logit model regression to analyze the impact of the demographic background of respondents and uses exploratory factor analysis (EFA) to understand the reasons why the existing users utilize rooftop PV at their homes. The results show that education, residence location, and income can positively and significantly affect the probability of using rooftop PV as the source of electricity. Then, there are several factors that influence the use of rooftop PV, such as easily finding it in their area, having concern for the environment, following trends, and loyalty. Some disadvantages of installing rooftop PV are felt by users, such as relatively high installation cost and frequent overheating during usage. Regarding customer satisfaction, most of the respondents from both households and industries answered that they were satisfied with their rooftop’s PV. Consumers say that the benefits they obtain are comparable to the required installation costs, and the majority of consumers also said that the rooftop PV worked well and did not need many repairs every month, so consumers did not need to spend significant money on it.

      دیدگاهها بسته است.

      محصولات مشابه
      کمبود(نقص) توجه و علائم ADHD در بزرگسالان مبتلا به بیماری فابری – یک مطالعه آزمایشی
      خـریـد محـصـول
      مرزهای جدید در مدیریت سرطان رکتوم اولیه و پیشرفته
      خـریـد محـصـول
      ریسک میوکاردیت و پریکاردیت در بزرگسالان جوان به دنبال واکسیناسیون mRNA COVID-19
      خـریـد محـصـول
      بروز میوکاردیت و پریکاردیت در بیماران واکسینه نشده پس از کووید-۱۹
      خـریـد محـصـول
      الگوریتم ازدحام آفتاب پرست کارآمد برای مسئله توزیع بار اقتصادی
      خـریـد محـصـول
      فرآیند بازآفرینی شهری: مورد یک مجتمع مسکونی در حومه رم، ایتالیا
      خـریـد محـصـول
      رابطه پویا بین شاخص سهام و قیمت دارایی: تجزیه و تحلیل بلندمدت
      خـریـد محـصـول
      تشخیص بیماری پوسیدگی طوقه در گندم در شرایط محیطی کنترل شده
      خـریـد محـصـول
      بکارگیری بهینه سازی برای حمایت از مدیریت تطبیقی آب رودخانه ها
      خـریـد محـصـول
      ارزیابی تأثیر آموزش زیست محیطی بر رفتار سازگار با محیط زیست
      خـریـد محـصـول
      ثبت اختراع یا انتشار مقاله

      در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. سامانه جستجوگر مالکیت فکری دارکوب به تازگی از پایگاه جستجو علائم تجاری خود نیز رونمایی کرده است که دارای امکانات تخصصی فراوانی می باشد.

      ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

      در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

      از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

       
      برو بالا