کاوش در رسانه‌های اجتماعی: چالش‌ها و فرصت‌ها

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 35

تعداد کلمات : 11000

مجله : International Conference on Social Intelligence and Technology

انتشار : 2013

ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : ب نازنین 12

تاریخ انتشار
6 ژوئن 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1468 بازدید
29,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:کاوش در رسانه‌های اجتماعی: چالش‌ها و فرصت‌ها

 چکیده

فرصت‌های ایجاد شده با شبکه‌های اجتماعی منجر به هجوم میلیون‌ها کاربر به سایت‌هایی نظیر تویتر، فیسبوک و فوراسکوئر شده است. حتی سایت‌هایی نظیر آمازون به کاربران توانایی تعامل با یک دیگر را داده است، اگرچه این تعامل هدف اصلی بیان شده توسط این سایت نمی‌باشد. این سایت‌های شبکه اجتماعی و ویژگی‌های شبکه‌های اجتماعی تولید حجم زیادی از داده‌ها می‌کند به طوری که می‌توان از این داده‌ها برای نتیجه گیری در مورد رفتار اجتماعی مورد استفاده قرار داد که با استفاده از اندازه نمونه ساده مورد مطالعه قرار می‌گیرد. به این ترتیب امکان اعتبار سنجی و ارزیابی تئوری‌های اجتماعی را داده و تولید مدل‌های جدید برای شیوه تعامل افراد و گروه‌ها کرده و اهرمی را برای بهره گیری از قدرت جمعیت در اختیار می‌گذارد(کاوش در رسانه‌های اجتماعی).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

TITLE: Mining Social Media: Challenges and Opportunities

Abstract

The opportunities presented by social networking have led to millions of users flocking to sites like Facebook, Twitter, and Foursquare. Even sites like Amazon have added the ability for users to interact with one another, though it seems tangential to the site’s stated purpose. These social networking sites and social networking features generate massive amounts of data that can be used to draw conclusions about social behavior that could previously only be studied using relatively small sample sizes. This unlocks the ability to validate existing social theories, generate new models for how individuals and groups interact, and leverage the power of the crowd, among others.
    دیدگاهتان را بنویسید