light box
امتیاز 2.58 استراتژی های کسب و کار در منابع انسانی در زمان بحران: مطالعه موردی">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 19
تعداد کلمات : 9200
مجله : Businesses
انتشار : 2021
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:استراتژی های کسب و کار در منابع انسانی در زمان بحران: مطالعه موردی: صنایع کشاورزی و غذایی در یونان مرکزی

 چکیده

  بحران، به هر شکلی که باشد، چالشی برای تجارت مدرن است. چالش در این واقعیت نهفته است که یک شرکت آماده است تا شرایط دشوار ایجاد شده را متعادل کند و در عین حال منافع تجاری و کارایی خود را حفظ کند. بنابراین، شرکت ها تنها بر پایه های ثابت ادراک شده خود تمرکز می کنند، یعنی مواردی که در محیط داخلی مانند سرمایه انسانی قرار دارند. نیاز به مدیریت بهتر منابع انسانی بیش از هر زمان دیگری ضروری است و باری که بر دوش دپارتمان بازرگانی وارد می شود بسیار زیاد است. هدف از این تحقیق کیفی، برجسته کردن استراتژی‌هایی است که توسط شرکت‌های کشاورزی-غذایی در یونان ایجاد شده و به حفظ و انگیزه کارکنان در شرایط بحران اقتصادی کمک می‌کند. روش شناسی این پژوهش مبتنی بر مصاحبه های عمیق است که به صورت بحث گروهی متمرکز انجام شده است. یازده شرکت از بخش کشاورزی و مواد غذایی در منطقه یونان مرکزی در این تحقیق شرکت کردند. مدیران سه استراتژی مختلف را که توسط شرکت‌های کشاورزی در یونان ایجاد شده بود، که بر تحرک داخلی، آموزش و ارزیابی عملکرد متمرکز بود، برجسته کردند. شرکت‌ها برای استفاده از این استراتژی‌ها باید با مشکلات مختلفی روبرو می‌شدند، اما اغلب آنها ثابت کردند که می‌توانند با نقاط ضعف خود روبرو شوند و در دوره‌ای پرتلاطم مانند بحران مالی، این استراتژی‌ها را به کار گیرند(کسب و کار در منابع انسانی).

Title: Business Strategies in HR in Times of Crisis: The Case of Agri-Food Industry in Central Greece

Abstract

 Crisis, in whatever form it takes, is a challenge for modern business. The challenge lies in the fact that a company is prepared to balance the difficult conditions that are created, while preserving their business interest and efficiency. Thus, companies focus only on their perceived fixed bases, those that are in the internal environment such as the human capital. The need for better human resource management is more urgent than ever, and the burden on the business department is particularly great. The aim of this qualitative research is to highlight the strategies that were developed by agri-food companies in Greece and contribute to the maintenance and motivation of employees in the context of economic crisis. The methodology of this study is based on in depth interviews that were conducted in focus group discussion. Eleven companies from the agri-food sector in the region of Central Greece participated in the research. The executives highlighted three ifferent strategies that were developed by agri-food companies in Greece, which focused on internal mobility, training and appraisal performance. Companies had to face different difficulties to use these strategies, but most of them proved that they can face their weaknesses and apply these strategies in a turbulent period like a financial crisis.

      دیدگاهها بسته است.

      محصولات مشابه
      کمبود(نقص) توجه و علائم ADHD در بزرگسالان مبتلا به بیماری فابری – یک مطالعه آزمایشی
      خـریـد محـصـول
      مرزهای جدید در مدیریت سرطان رکتوم اولیه و پیشرفته
      خـریـد محـصـول
      ریسک میوکاردیت و پریکاردیت در بزرگسالان جوان به دنبال واکسیناسیون mRNA COVID-19
      خـریـد محـصـول
      بروز میوکاردیت و پریکاردیت در بیماران واکسینه نشده پس از کووید-۱۹
      خـریـد محـصـول
      الگوریتم ازدحام آفتاب پرست کارآمد برای مسئله توزیع بار اقتصادی
      خـریـد محـصـول
      فرآیند بازآفرینی شهری: مورد یک مجتمع مسکونی در حومه رم، ایتالیا
      خـریـد محـصـول
      رابطه پویا بین شاخص سهام و قیمت دارایی: تجزیه و تحلیل بلندمدت
      خـریـد محـصـول
      تشخیص بیماری پوسیدگی طوقه در گندم در شرایط محیطی کنترل شده
      خـریـد محـصـول
      بکارگیری بهینه سازی برای حمایت از مدیریت تطبیقی آب رودخانه ها
      خـریـد محـصـول
      ارزیابی تأثیر آموزش زیست محیطی بر رفتار سازگار با محیط زیست
      خـریـد محـصـول
      ثبت اختراع یا انتشار مقاله

      در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. سامانه جستجوگر مالکیت فکری دارکوب به تازگی از پایگاه جستجو علائم تجاری خود نیز رونمایی کرده است که دارای امکانات تخصصی فراوانی می باشد.

      ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

      در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

      از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

       
      برو بالا