تحلیل رضایت کاربر در تعدیل اثر کیفیت اطلاعات روی مزایا و سود خالص در SMK

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 21

تعداد کلمات : 4900

مجله : Journal of Business Ethics

انتشار : 2020

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
16 جولای 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1285 بازدید
29,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:تحلیل رضایت کاربر در تعدیل اثر کیفیت اطلاعات روی مزایا و سود خالص در SMK نیجر مالانگ

 چکیده  

زمينه و هدف: اين مطالعه با هدف تعيين تأثیر كيفيت اطلاعات بر سود خالص در ” SMK نیجر مالانگ”، تحليل تأثیر كيفيت اطلاعات بر رضايت كاربران در ” SMK نیجر مالانگ ” به منظور تحليل تأثیر رضايت از کاربران از سود خالص در ” SMK نیجر مالانگ ” استفاده کرده و کیفیت اطلاعات در مورد مزایای خالص را از طریق رضایت در ” SMK نیجر مالانگ ” تحلیل می‌کند.

مواد و روش‌ها: روش تحقیق در این پژوهش روش علیتی است. جامعه آماري اين مطالعه كليه دانشجویان ” SMK نیجر مالانگ ” بوده و بالغ بر ۱۸۸۸ دانشجو را تشكيل می‌دهند. نمونه‌ها در این مطالعه با استفاده از فرمول اسلاوین، برای بدست آوردن نمونه‌ای از ۲۴۲ دانشجو و نمونه گیری با استفاده از نمونه گیری تصادفی ساده محاسبه شد. تجزیه و تحلیل با استفاده از تحلیل مسیر صورت گرفت.

یافته‌ها: نتایج تحقیق حاکی از آن است که کیفیت اطلاعات بر سود خالص تأثیر می‌گذارد، به این معنی که کیفیت اطلاعات بیشتر ارائه شده ” SMK نیجر مالانگ ” می‌تواند سود خالص را افزایش دهد. کیفیت اطلاعات بر رضایت کاربر تأثیر می‌گذارد، به این معنی که کیفیت اطلاعات بیشتر ارائه شده ” SMK نیجر مالانگ ” می‌تواند رضایت کاربر را بهبود بخشد. رضایت کاربر بر سود خالص تأثیر می‌گذارد، به این معنی که سطح بالاتر رضایت کاربر می‌تواند سود خالص را افزایش دهد(کیفیت اطلاعات روی مزایا و سود).

نتيجه گيري: كيفيت اطلاعات از طريق رضايت كاربران بر سود خالص تأثير می‌گذارد و اين بدان معناست كه در صورت كيفيت اطلاعات، سود خالص افزايش می‌یابد و می‌تواند كاربران را راضي كند.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Analysis of User Satisfaction in MediatingThe Effect of Information Quality onNet Benefit in “SMK Negeri 1 Malang”

Abstract

Background: This study aimed to analyze the influence of the information quality on the net benefit in “SMK Negeri 1 Malang”, analyze the influence of the information quality on user satisfaction at “SMK Negeri 1 Malang”, to analyze the influence of satisfaction of users of the net benefit in “SMK Negeri 1 Malang” and analyze the information quality on the net benefits via satisfaction at “SMK Negeri 1 Malang”. Materials and Methods: The research methodology in this study with a design causality. The population in this study all students of “SMK Negeri 1 Malang”, amounting to 1,881 students. Samples in this study were calculated using the formula Slovin, to obtain a sample of 242 students and Teknik sampling using simple random sampling. The analysis technique using path analysis. Results: Research results indicate that the information quality affects net benefit, which means that the more information quality provided “SMK Negeri 1 Malang” can increase the net benefit. The information quality affects user satisfaction, which means that the more information quality provided “SMK Negeri 1 Malang” can improve user satisfaction. User satisfaction affects net benefit, which means that the higher level of user satisfaction can increase the net benefit. Conclusion:The information quality affects net benefit through user satisfaction, which means that the net benefitcan be increased if the information quality and can satisfy the users
دیدگاهتان را بنویسید