light box
امتیاز 2.93 تحلیل رضایت کاربر در تعدیل اثر کیفیت اطلاعات روی مزایا و سود خالص در SMK">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 21
تعداد کلمات : 4900
مجله : Journal of Business Ethics
انتشار : 2020
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:تحلیل رضایت کاربر در تعدیل اثر کیفیت اطلاعات روی مزایا و سود خالص در SMK نیجر مالانگ

 چکیده  

زمينه و هدف: اين مطالعه با هدف تعيين تأثیر كيفيت اطلاعات بر سود خالص در ” SMK نیجر مالانگ”، تحليل تأثیر كيفيت اطلاعات بر رضايت كاربران در ” SMK نیجر مالانگ ” به منظور تحليل تأثیر رضايت از کاربران از سود خالص در ” SMK نیجر مالانگ ” استفاده کرده و کیفیت اطلاعات در مورد مزایای خالص را از طریق رضایت در ” SMK نیجر مالانگ ” تحلیل می‌کند.

مواد و روش‌ها: روش تحقیق در این پژوهش روش علیتی است. جامعه آماري اين مطالعه كليه دانشجویان ” SMK نیجر مالانگ ” بوده و بالغ بر ۱۸۸۸ دانشجو را تشكيل می‌دهند. نمونه‌ها در این مطالعه با استفاده از فرمول اسلاوین، برای بدست آوردن نمونه‌ای از ۲۴۲ دانشجو و نمونه گیری با استفاده از نمونه گیری تصادفی ساده محاسبه شد. تجزیه و تحلیل با استفاده از تحلیل مسیر صورت گرفت.

یافته‌ها: نتایج تحقیق حاکی از آن است که کیفیت اطلاعات بر سود خالص تأثیر می‌گذارد، به این معنی که کیفیت اطلاعات بیشتر ارائه شده ” SMK نیجر مالانگ ” می‌تواند سود خالص را افزایش دهد. کیفیت اطلاعات بر رضایت کاربر تأثیر می‌گذارد، به این معنی که کیفیت اطلاعات بیشتر ارائه شده ” SMK نیجر مالانگ ” می‌تواند رضایت کاربر را بهبود بخشد. رضایت کاربر بر سود خالص تأثیر می‌گذارد، به این معنی که سطح بالاتر رضایت کاربر می‌تواند سود خالص را افزایش دهد(کیفیت اطلاعات روی مزایا و سود).

نتيجه گيري: كيفيت اطلاعات از طريق رضايت كاربران بر سود خالص تأثير می‌گذارد و اين بدان معناست كه در صورت كيفيت اطلاعات، سود خالص افزايش می‌یابد و می‌تواند كاربران را راضي كند.

Title: Analysis of User Satisfaction in MediatingThe Effect of Information Quality onNet Benefit in “SMK Negeri 1 Malang”

Abstract

Background: This study aimed to analyze the influence of the information quality on the net benefit in “SMK Negeri 1 Malang”, analyze the influence of the information quality on user satisfaction at “SMK Negeri 1 Malang”, to analyze the influence of satisfaction of users of the net benefit in “SMK Negeri 1 Malang” and analyze the information quality on the net benefits via satisfaction at “SMK Negeri 1 Malang”.
Materials and Methods: The research methodology in this study with a design causality. The population in this study all students of “SMK Negeri 1 Malang”, amounting to 1,881 students. Samples in this study were calculated using the formula Slovin, to obtain a sample of 242 students and Teknik sampling using simple random sampling. The analysis technique using path analysis.
Results: Research results indicate that the information quality affects net benefit, which means that the more information quality provided “SMK Negeri 1 Malang” can increase the net benefit. The information quality affects user satisfaction, which means that the more information quality provided “SMK Negeri 1 Malang” can improve user satisfaction. User satisfaction affects net benefit, which means that the higher level of user satisfaction can increase the net benefit.
Conclusion:The information quality affects net benefit through user satisfaction, which means that the net benefitcan be increased if the information quality and can satisfy the users

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

محصولات مشابه
اثرات اینترفرون آلفا و درمان سیکلوسپورین به طور جداگانه
خـریـد محـصـول
راهنمای ایمنی جاده، راهنمایی برای متخصصان، مدیریت ایمنی جاده، سیستم مدیریت ایمنی
خـریـد محـصـول
ساختار کریستال یا بلورین دومین اتصال RNA پروتئین
خـریـد محـصـول
اثر روش‌های سنتز بر روی کارایی کاتالیزورهای سه راهه Pt + Rh/Ce0.6Zr0.4O2
خـریـد محـصـول
کاتالیزورهای سه راهه xZr1−xO2/Al2O3 Pd/Ce جدید تولید شده با میکرو امولسیون
خـریـد محـصـول
تثبیت محلول‌های جامد CeO2-ZrO2 با ساختار نانو با افزایش AL2O3
خـریـد محـصـول
اثر ضد میگرنی Δ۹-تتراهیدروکانابینول در موش صحرایی ماده
خـریـد محـصـول
کانابیدیول یک روش درمانی بالقوه برای بعد عاطفی-انگیزشی درد پس از عمل
خـریـد محـصـول
حساسیت مختص به گونه به تشنج‌های ناشی از مصرف ماری جوانا
خـریـد محـصـول
بهینه ساز بادبان ماهی: یک الگوریتم فراابتکاری الهام گرفته از طبیعت جدید
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

برو بالا