عنوان فارسی مقاله:کیفیت خدمات حمل و نقل و تأثیر آن بر رضایت کارکنان
چکیده
هدف از این مطالعه بررسی کیفیت خدمات حمل و نقل و تأثیر آن بر رضایت کارکنان دو دانشگاه منتخب آموزش عالی اتیوپی دیلا و وولاییتا سودو است. برای ارزیابی کیفیت خدمات خدمات حمل و نقل و تأثیر آن بر رضایت کارکنان، دادهها از ۲۰۱ شرکت کننده در نظرسنجی از هر دو دانشگاه جمع آوری شده است. این مطالعه با استفاده از مدل معادلات ساختاری از تحلیل توصیفی و تحلیل عاملی تأییدی استفاده کرده است. از رگرسیونهای چندگانه به عنوان پایهای برای مسیرهای علی برای آزمایش همه فرضیهها با کنترل پیشینه جمعیتی پاسخ دهندگان استفاده شد. بر اساس نتایج تجربی، کلیه ابعاد کیفیت خدمات پیشنهادی قابلیت اطمینان، راحتی، امنیت، همدلی و راحتی خدمات حمل و نقل تأثیر مثبت مستقیم بر رضایت کارکنان از خدمات حمل و نقل دارند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.