light box
امتیاز 2.93 چه عاملی تعیین کننده کیفیت خدمات دولت در امارات متحده عربی است؟ ارائه یک چارچوب">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 11
تعداد کلمات : 3000
مجله : Association for Information Systems
انتشار : 2016
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:چه عاملی تعیین کننده کیفیت خدمات دولت در امارات متحده عربی است؟ ارائه یک چارچوب

 چکیده  

 پذیرش سریع و روز افزون تراکنش‌ها و معاملات آنلاین در مقیاس جهانی منجر به این مسئله شده است تا دولت‌ها طیف وسیعی ازخدمات آنلاین را به مردم ارائه کنند. تجربه موفق راه اندازی سرویس‌ها و درگاه‌های دولت الکترونیک از جمله درگاه‌ها و سرویس‌های تراکنش در کشورهای صنعتی موجب شده است تا امارات متحده از مدل‌های مشابه برای طیف وسیعی از نهاد های خدمات عمومی، الگوبرداری کند. اگرچه در حال حاضر منابع و مطالعات متعددی در زمینه ابعاد مختلف کارایی، اثر بخشی و رضایت مشتری با توجه به خدمات دولت الکترونیک وجود دارد، اکثریت چارچوب‌های تحلیلی و مدل‌های تحلیلی در چارچوب شرایط اجتماعی و فرهنگی خلیج فارس و محیط کسب و کار آن طراحی نمی‌شود. هدف این مطالعه، شناسایی و ارائه چارچوبی در زمینه عوامل مؤثر بر کیفیت خدمات الکترونیک است که امروزه توسط وزارت امور داخله امارات ارائه می‌شود. از آن جا که این خدمات به طور مداوم ارائه می‌شوند، تاکید اصلی بر مدل نظری و مکانیسم‌هایی است که از طریق آن این خدمات را می‌توان پذیرش کرده و بهبود بخشید(کیفیت خدمات دولت در امارات).

Title:what determines the quality of egovernment services in the uae? presenting a framework

Abstract

The rapid and increasingly universal acceptance of online transactions has resulted in governments providing an increasingly wide range of online services to the general public. The successful experience of launching e-government portals and services, including transactional ones, in the industrialised countries has led to the United Arab Emirates (UAE) to adopt similar such models for a wide array of public service entities. Although there is now a considerable literature on the various aspects of the efficiency, effectiveness and customer satisfaction with regard to e-government services, the majority of the associated analytical frameworks and models were not designed within the sociocultural context of the Arabian Gulf and its business environment. The purpose of this study is therefore to identify and present a framework on the quality determinants of the e-services which are currently provided by the UAE’s Ministry of Interior (MOI) to the public. As these services are already in place, it will focus in particular on a theoretical model and the mechanisms by which these services can be adapted and enhanced.

    ثبت دیدگاه

      • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

    محصولات مشابه
    تأثیر شیوه های مدیریتی زنجیره تأمین سبز بر پایداری محیط زیست: کارخانه های تولید پوشاک آماده بنگلادش
    خـریـد محـصـول
    پیشرفت‌های حاصل شده در روشهای فرآوری مواد اومامی: یک مقاله‌ی مروری
    خـریـد محـصـول
    جغرافیای انگ: روش‌های تجربی برای تعیین مجازات و تاوان مکان
    خـریـد محـصـول
    بررسی شیوه‌های استخراج کلاژن به منظور تجزیه تحلیل ایزوتوپ‌های پایدار در تحقیقات رژیم غذایی
    خـریـد محـصـول
    دلبستگی والدین ، وابستگی عاشقانه بزرگسالان و کودکان و رضایت زناشویی: بررسی زمینه های فرهنگی
    خـریـد محـصـول
    الگوهای دلبستگی(وابستگی) والدین در مادران کودکان مبتلا به اختلال اضطراب
    خـریـد محـصـول
    استراتژی‌های تمایز و عملکرد بانک‌های پول سپرده گذاری در بندر هارکورت، نیجریه
    خـریـد محـصـول
    تأثیر زکات تولید در افزایش درآمد در کاهش فقر جامعه در آچه اندونزی
    خـریـد محـصـول
    مروری بر راه حل‌های اینترنت اشیا برای کنترل انرژی هوشمند در ساختمان‌ها برای کاربردهای شهر هوشمند
    خـریـد محـصـول
    تحلیل محتوای صندوق های سرمایه گذاری مطابق با شرع در KSA: آیا عدالت اجتماعی مهم است ؟
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

    در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، جستجوی اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در ایران در طبقه بندی بین المللی A که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل کشاوری، مواد غذایی، کالاهای خانگی یا شخصی، بهداشت و سرگرمی را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکریدارکوب مشاهده کنید.
    برو بالا