چه عاملی تعیین کننده کیفیت خدمات دولت در امارات متحده عربی است؟ ارائه یک چارچوب

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 11

تعداد کلمات : 3000

مجله : Association for Information Systems

انتشار : 2016

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
10 ژانویه 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1469 بازدید
8,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:چه عاملی تعیین کننده کیفیت خدمات دولت در امارات متحده عربی است؟ ارائه یک چارچوب

 چکیده  

 پذیرش سریع و روز افزون تراکنش‌ها و معاملات آنلاین در مقیاس جهانی منجر به این مسئله شده است تا دولت‌ها طیف وسیعی ازخدمات آنلاین را به مردم ارائه کنند. تجربه موفق راه اندازی سرویس‌ها و درگاه‌های دولت الکترونیک از جمله درگاه‌ها و سرویس‌های تراکنش در کشورهای صنعتی موجب شده است تا امارات متحده از مدل‌های مشابه برای طیف وسیعی از نهاد های خدمات عمومی، الگوبرداری کند. اگرچه در حال حاضر منابع و مطالعات متعددی در زمینه ابعاد مختلف کارایی، اثر بخشی و رضایت مشتری با توجه به خدمات دولت الکترونیک وجود دارد، اکثریت چارچوب‌های تحلیلی و مدل‌های تحلیلی در چارچوب شرایط اجتماعی و فرهنگی خلیج فارس و محیط کسب و کار آن طراحی نمی‌شود. هدف این مطالعه، شناسایی و ارائه چارچوبی در زمینه عوامل مؤثر بر کیفیت خدمات الکترونیک است که امروزه توسط وزارت امور داخله امارات ارائه می‌شود. از آن جا که این خدمات به طور مداوم ارائه می‌شوند، تاکید اصلی بر مدل نظری و مکانیسم‌هایی است که از طریق آن این خدمات را می‌توان پذیرش کرده و بهبود بخشید(کیفیت خدمات دولت در امارات).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title:what determines the quality of egovernment services in the uae? presenting a framework

Abstract

The rapid and increasingly universal acceptance of online transactions has resulted in governments providing an increasingly wide range of online services to the general public. The successful experience of launching e-government portals and services, including transactional ones, in the industrialised countries has led to the United Arab Emirates (UAE) to adopt similar such models for a wide array of public service entities. Although there is now a considerable literature on the various aspects of the efficiency, effectiveness and customer satisfaction with regard to e-government services, the majority of the associated analytical frameworks and models were not designed within the sociocultural context of the Arabian Gulf and its business environment. The purpose of this study is therefore to identify and present a framework on the quality determinants of the e-services which are currently provided by the UAE’s Ministry of Interior (MOI) to the public. As these services are already in place, it will focus in particular on a theoretical model and the mechanisms by which these services can be adapted and enhanced.
    دیدگاهتان را بنویسید