light box
امتیاز 2.58 تجزیه و تحلیل ارزش و گسترش عملکرد کیفیت برخی از محصولات غذایی رقیب">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 13
تعداد کلمات : 3900
مجله : THE INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS & MANAGEMENT
انتشار : 2020
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:تجزیه و تحلیل ارزش و گسترش عملکرد کیفیت برخی از محصولات غذایی رقیب

 چکیده

 در دنیای امروز و تقریباً برای هر محصول یا خدماتی؛ مشتری پادشاه است. بدون شک جهان اکنون متفاوت است. شرکت ها باید اطمینان حاصل کنند که محصولات آنها همچنان برای مصرف کننده رضایت بخش است و در عین حال سودآور باقی می ماند. اغلب اوقات، شرکت‌ها با رقیب یا رقبا مواجه می‌شوند، در حال رشد برای به دست آوردن سهم بیشتری از بازار هستند، یا حتی رقبای خود را با استراتژی‌های تعیین‌شده پشت سر می گذارند. چهار مورد از محصولات غذایی رقابتی برتر که با این مشکل در نیجریه مواجه هستند برای کار تحقیقاتی انتخاب شدند. هدف این مطالعه استفاده از تجزیه و تحلیل ارزش (VA) و استقرار عملکرد کیفیت (QFD) برای تجزیه و تحلیل انتقادی محصولات منتخب با هدف شناسایی راه‌های بهبود، کاهش ریسک کاهش سهم بازار، برنامه‌ریزی بهبود و ارائه این بهبودهای پیشنهادی است. مواد تشکیل دهنده محصول و همچنین عملکرد آنها شناسایی شد. نیازهای مصرف کننده با استفاده از پرسشنامه تعیین شد. تجزیه و تحلیل شامل ترکیب بسته های آماری برای علوم اجتماعی و مایکروسافت اکسل و استفاده از اصول تحلیل ارزش بود. گسترش عملکرد کیفیت (QFD) در مرحله خلاقانه تحلیل ارزش برای تجزیه و تحلیل بیشتر نیازهای مصرف کننده با پیوند دادن آنها به مواد تشکیل دهنده چنین نیازهایی به کار گرفته شد. نتایج نشان می دهد که برای هر جفت رقابتی از محصولات تحلیل شده، به نظر می رسد یک محصول خاص به تدریج دیگری را از بازار خارج می کند و درصد بیشتری از مصرف کنندگان به سمت محصول برتر کشیده می شوند. با تمرکز بر بهبود محصولات کمتر ترجیح داده شده، با استفاده از توسعه خانه کیفیت (HoQ) و فرآیند استقرار عملکرد کیفیت (QFD)، استراتژی های پیاده سازی مورد بررسی قرار گرفت. از مطالعه انجام شده می توان استنباط کرد که محصولات برای موفقیت در بازار. موادی که وزن نسبی بالاتری دارند باید بیشتر مورد تأکید قرار گیرند. همچنین، ضروری است که صدای مشتری در فواصل زمانی به دست آید تا اطمینان حاصل شود که محصولات در هر مقطع زمانی رضایت او را جلب می کند. روش‌هایی برای تقویت محصولات بر اساس نیاز مصرف‌کنندگان توصیه شد(کیفیت محصولات غذایی رقیب).

Title: Value Analysis and Quality Function Deployment of Some Competing Food Products

Abstract

 In today’s world, and for virtually any product or service; the customer is the king. The world is now different no doubt. Companies must ensure that their products continue to satisfy the consumer while remaining profitable. Most times, companies are faced with competitor(s), thriving to get a larger share of the market, or even sink their competitors, with strategies set in place. Four of the top competitive food products facing this problem in Nigeria were selected for the research work. The study is aimed at the utilization of Value Analysis (VA) and Quality Function Deployment (QFD) to critically analyze selected products with the intent of identifying ways of improvement, reducing the risk of shrinking market share, scheduling improvements and presenting these proposed improvements for implementation. The product ingredients as well as their functions were identified. Consumer needs were determined using questionnaires. Analysis involved combining Statistical Packages for the Social Sciences and Microsoft Excel and utilization of the principles of value analysis. Quality Function Deployment (QFD) was adopted at the creative stage of Value Analysis to further analyze consumer needs by linking them to the ingredients that meet such needs. The results indicate that for each competitive pair of products analyzed, a particular product seemed to be gradually taking the other off the market with a larger percentage of consumers being drawn to the superior product. With the focus on improving the less preferred products, using the House of Quality (HoQ) development and the Quality Function Deployment (QFD) process, implementation strategies were reviewed. From the study, it can be deduced that for the products to be successful in the market. The ingredients with the higher relative weights are to be given more emphasis. Also, it is essential that the voice of the customer is obtained at intervals to ensure that the products satisfy them at any point in time. Methods for enhancing the products based on the need of consumers were recommended.

      دیدگاهها بسته است.

      محصولات مشابه
      کمبود(نقص) توجه و علائم ADHD در بزرگسالان مبتلا به بیماری فابری – یک مطالعه آزمایشی
      خـریـد محـصـول
      مرزهای جدید در مدیریت سرطان رکتوم اولیه و پیشرفته
      خـریـد محـصـول
      ریسک میوکاردیت و پریکاردیت در بزرگسالان جوان به دنبال واکسیناسیون mRNA COVID-19
      خـریـد محـصـول
      بروز میوکاردیت و پریکاردیت در بیماران واکسینه نشده پس از کووید-۱۹
      خـریـد محـصـول
      الگوریتم ازدحام آفتاب پرست کارآمد برای مسئله توزیع بار اقتصادی
      خـریـد محـصـول
      فرآیند بازآفرینی شهری: مورد یک مجتمع مسکونی در حومه رم، ایتالیا
      خـریـد محـصـول
      رابطه پویا بین شاخص سهام و قیمت دارایی: تجزیه و تحلیل بلندمدت
      خـریـد محـصـول
      تشخیص بیماری پوسیدگی طوقه در گندم در شرایط محیطی کنترل شده
      خـریـد محـصـول
      بکارگیری بهینه سازی برای حمایت از مدیریت تطبیقی آب رودخانه ها
      خـریـد محـصـول
      ارزیابی تأثیر آموزش زیست محیطی بر رفتار سازگار با محیط زیست
      خـریـد محـصـول
      ثبت اختراع یا انتشار مقاله

      در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. سامانه جستجوگر مالکیت فکری دارکوب به تازگی از پایگاه جستجو علائم تجاری خود نیز رونمایی کرده است که دارای امکانات تخصصی فراوانی می باشد.

      ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

      در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

      از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

       
      برو بالا