light box
امتیاز 2.65 یادگیری برنامه ی آموزشی">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 19
تعداد کلمات : 5700
مجله : Learning and Individual Differences
انتشار : 2016
ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
فونت ترجمه : ب نازنین 12
دسته بندی :
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

 عنوان فارسی مقاله: یادگیری برنامه ی آموزشی

 چکیده

انسان‌ها و حیوانات زمانی بهتر یاد می‌گیرند که مثال‌هایی به طور سازمان دهی شده و به شکلی معنی دار (نه به طور تصادفی) به آن‌ها ارائه شود که به تدریج این مثال‌ها موجب شفاف‌تر شدن تدریجی مفاهیم پیچیده شود. در این جا ما با این راهبردهای آموزشی در زمینه یادگیری ماشینی آشنا شده و آن‌ها را یادگیری برنامه آموزشی می‌نامیم. در مطالعات تحقیقاتی اخیر، سختی آموزش در حضور معیارهای آموزشی غیر محدب (برای شبکه‌های عصبی تصادفی و قطعی عمیق)، ما به بررسی آموزش برنامه درسی در شرایط مختلف می‌پردازیم. آزمایشات نشان می‌دهند که پیشرفت‌های قابل توجهی را می‌توان در زمینه تعمیم و کلیت بخشی حاصل کرد. فرضیه ما این است که آموزش برنامه درسی هم بر روی سرعت همگرایی فرایند آموزشی به میزان حداقل اثر داشته و هم در حضور معیارهای غیر محدب، بر روی کیفیت کمینه محلی اثر دارد. آموزش برنامه درسی یک شکل ویژه از روش مستمر است (یک راهبرد عمومی برای بهینه سازی جهانی توابع غیر محدب است).

TITLE: Curriculum Learning

Abstract

 

Humans and animals learn much better when the examples are not randomly presented but organized in a meaningful order which illustrates gradually more concepts, and gradually more complex ones. Here, we formalize such training strategies in the context of machine learning, and call them “curriculum learning”. In the context of recent research studying the difficulty of training in the presence of non-convex training criteria (for deep deterministic and stochastic neural networks), we explore curriculum learning in various set-ups. The experiments show that significant improvements in generalization can be achieved. We hypothesize that curriculum learning has both an effect on the speed of convergence of the training process to a minimum and, in the case of non-convex criteria, on the quality of the local minima obtained: curriculum learning can be seen as a particular form of continuation method (a general strategy for global optimization of nonconvex functions).

 

    ثبت دیدگاه

      • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

    محصولات مشابه
    ارزیابی ومرور جامع ریسک ها و مزایای مصرف قهوه
    خـریـد محـصـول
    غذاهای فراسودمند: مزایا ، نگرانی ها و چالش ها – مقاله مربوط به شورای علوم و سلامت آمریکا
    خـریـد محـصـول
    انرژی، اکسرژی و تجزیه و تحلیل اقتصادی دیگهای بخار صنعتی
    خـریـد محـصـول
    تجزیه و تحلیل انرژی و اکسرژی نیروگاه بخار در اردن
    خـریـد محـصـول
    NICE: سیستم بیان برای لاکتوکوکوس لاکتیس: سیستم بیان ژن کنترل شده نایسین
    خـریـد محـصـول
    پروژه بررسی خوشه بندی مبتنی بر منطق فازی شبکه های حسگر بیسیم
    خـریـد محـصـول
    اثرات سرریز افشای MD&A برای سرمایه گذاری حقیقی: نقش رقابت صنعتی
    خـریـد محـصـول
    آیا کاهش نرخ مالیات موثر نشان دهنده اجتناب مالیاتی است؟
    خـریـد محـصـول
    تغییرات رشدی در اثرات اندازه برای مسائل جمع ساده
    خـریـد محـصـول
    زیرساخت مدیریت دارایی (IAM): تکامل و ارزیابی
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در اداره ثبت اختراعات ایران دارای طبقه بندی های متفاوتی است. در طبقه بندی بین المللی B که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل عملیات اجرایی، حمل و نقل شامل: کشتیرانی، ترابری و دیگر موارد را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکری دارکوب مشاهده کنید.

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

     
    برو بالا