آمادگی معلم برای آموزش آنلاین زبان

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 21

تعداد کلمات : 4800

مجله : Teacher Education

انتشار : 2018

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
29 آوریل 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1229 بازدید
26,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:آمادگی معلم برای آموزش آنلاین زبان

چکیده

 به طور فزاینده ای ، ما شاهد توسعه دوره های زبان هستیم که به صورت جزئی یا کاملاً آنلاین انجام می شود. چگونه معلمان امروز را برای استفاده موثر از هر دو محیط آنلاین و برنامه ها و محتوای اختصاصی آنلاین آماده می کنیم؟ در یک محیط نهادی یا سازمانی ، چه نوع آموزش و پشتیبانی برای بخشی یا تمام دوره های موجود به محیط آنلاین وجود دارد؟ در این فصل کریستوفر جونز و بانی یانگس یک دوره ترکیبی زبان خارجی را که در دانشگاه کارنگی ملون تشکیل شده است شامل عناصر حضوری و آنلاین ، هر چند با تأکید بر مورد دوم ، توصیف می کنند. با این حال ، تمرکز بر روی دوره نیست بلکه به چالش های پیش روی توسعه دهندگان برای آماده سازی معلمانی است که آن را اجرا کرده اند. بخش اول این فصل سه زمینه به هم وابسته را كه به عنوان كلید موفقیت در آموزش و یادگیری آنلاین مشخص شده اند ، مرور می كند: جامعه پذیری در محیط آنلاین برای ایجاد روابط دانش آموز و معلم و دانشجو با دانش آموز ، تحریک مشاركت فعال و همکاری. نویسندگان در ادامه به توصیف پروژه زبان آنلاین پرداختند که در ابتدا برای جایگزینی دوره های “خود گردان” در کارنگی ملون تهیه شده بود که استفاده محدودی از فناوری می کرد. بحث آنها شامل درسهایی است که از پیاده سازی های اولیه آموخته شده است ، به عنوان مثال ، شناخت تفاوت بین مربیان معمولی و مداخله گر و بین کسانی که از اتصال پهنای باند پایدار برخلاف کسانی هستند که از خارج از سایت به سیستم دانشگاه می آیند. گزیده ای از مطالعات موردی چهار مربی فرانسوی و اسپانیایی ، بینش بیشتری در مورد روند اجرا و آموزش و همچنین تفاوت های فردی در سازگاری معلمان با این محیط جدید دارد. علاوه بر تجزیه و تحلیل ارائه شده در فصل ، جونز و یانگ ها پیوندهایی را به لیست چک های آموزشی و پرسشنامه های معلمان ارائه می دهند که می توانند توسط افراد دیگری که در جهت انتقال به آموزش زبان آنلاین هستند تطبیق داده شود(آمادگی معلم برای آموزش آنلاین زبان).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title:Teacher Preparation for Online Language Instruction

Abstract

Though literature in the area of general online instruction is now widely available, the preparation required of teachers for an online language instructional environment is little understood. The multiple definitions of “online” are part of the issue, in that the instruction described varies from enhancements of classroom teaching, to hybrid courses (mixed online and face-to-face), to fully Internet-based distance teaching, though this last type is still relatively uncommon for languages. Certain technologies imply new methodologies; others require no more than a transfer of an existing methodology into a new medium. This chapter combines an overview of the issues involved in preparing teachers to teach languages online with a report and case studies based on the Language Online project at Carnegie Mellon University in Pittsburgh, Pennsylvania. Language Online is a grant-funded project to deliver basic French and Spanish language instruction via the Web in a hybrid form.