مقایسه آزمایشگاه‌ها/آموزش‌های حضوری و مجازی برای دانشجویان مهندسی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 23

تعداد کلمات : 7800

مجله : education sciences

انتشار : 2022

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
5 می 2022
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1226 بازدید
35,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:مقایسه آزمایشگاه‌ها/آموزش‌های حضوری و مجازی برای دانشجویان مهندسی با استفاده از اصول یادگیری ترکیبی

 چکیده

  این مقاله اثربخشی جلسات آزمایشگاهی مهندسی مجازی و حضوری را مقایسه می‌کند. جلسات آزمایشگاهی حضوری و مجازی گزارش شده در اینجا شامل شش آزمایش همراه با آموزش های کوتاه است. آزمایشگاه مجازی اصول یادگیری مبتنی بر پرس و جو و گیمیفیکیشن را ترکیب کرد. ادغام آزمایشگاه های مجازی با آموزش حضوری، یک محیط یادگیری ترکیبی ایجاد کرد. اثربخشی این رویکرد بر اساس (۱) بازخورد دانش‌آموز (یعنی پرسشنامه با سؤالات باز و بازخورد مقیاس لیکرت)، (۲) تعامل دانشجویان با آزمایشگاه مجازی، و (۳) تأثیر بر روی ارزیابی شد. عملکرد تحصیلی (یعنی نتایج آزمون کلاسی). دانشجویان اعتماد بیشتری به درک نظریه در آزمایشگاه مجازی نسبت به آزمایشگاه حضوری گزارش کردند. این جالب است با توجه به اینکه دستورالعمل آزمایشگاه مجازی و آزمایشگاه حضوری یک آزمایش یکسان است (یعنی همان مربی، تکنیک‌های یادگیری مبتنی بر تحقیق یکسان، و توضیحات یکسان). دانشجویان همچنین از توانایی تکمیل آزمایشگاه مجازی در هر زمان، هر مکان، تا زمانی که نیاز داشتند، قدردانی کردند و مزایای تعامل را برجسته کردند. میانگین نمرات آزمون کلاسی دانشجویانی که برخی یا همه آزمایش‌های آزمایشگاه مجازی را تکمیل کردند، بالاتر از افرادی بود که انجام ندادند (۸۳-۸۹٪ در مقابل ۶۷٪)(آموزش‌های حضوری برای دانشجویان مهندسی).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Comparison of In-Person and Virtual Labs/Tutorials for Engineering Students Using Blended Learning Principles

Abstract

 The paper compares the effectiveness of in-person and virtual engineering laboratory sessions. The in-person and virtual laboratory sessions reported here comprise six experiments combined with short tutorials. The virtual lab combined enquiry-based learning and gamification principles. The integration of the virtual labs with in-person teaching created a blended learning environment. The effectiveness of this approach was assessed based on (i) the student feedback (i.e., a questionnaire with open-ended questions and Likert scale feedback), (ii) the students’ engagement with the virtual lab, and (iii) the impact on the academic performance (i.e., class test results). The students reported greater confidence in the understanding of theory in the virtual lab than the in-person lab. This is interesting given that the instruction for the virtual lab and the in-person lab of one experiment is identical (i.e., same instructor, same enquiry-based learning techniques, and same explanations). The students also appreciated the ability to complete the virtual lab anytime, anywhere, for as long as they needed, and highlighted the benefits of the interactivity. The median class test scores of the students who completed some or all the virtual lab experiments was higher than those who did not (83–89% vs. 67%).