آوای کارکنان از دیدگاه میان فرهنگی

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 34

تعداد کلمات : 13900

مجله : Human Resource Management Review

انتشار : 2020

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
16 سپتامبر 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1309 بازدید
33,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:آوای کارکنان از دیدگاه میان فرهنگی

 چکیده  

آوا و صدای کارکنان ممکن است دارای پیامدها و نتایج مثبت برای سازمان‌ها باشد، با این حال، تشویق کارکنان برای اظهار نظر، تضمین شده نیست تا زمانی که سازمان اثبات کند که این کار برای کارکنان این وموثر است. در این مقاله، ما متغیرهای اصلی تشکیل دهنده‌ی هنجارهای صدا و آوای ایجاد شده در سازمان در فرهنگ‌های مالی را شناسایی می‌کنیم. با توسعه‌ی چارچوب مفهومی چند سطحی، این موضوع را بررسی می‌کنیم که چگونه ارتباط هنجارهای سازمانی با کانال‌های مختلفی، سیگنال‌هایی را به کارکنان در مورد پیامدهای آوا ارائه کند یعنی ایمنی آوا و اثربخشی. چون سازمان‌ها به صورت یکپارچه عمل می‌کنند، از ملاحظات مربوط به ارزش‌های فرهنگی مؤثر بر هنجارهای سازمانی مؤثر بر سیگنال‌های ایمنی و اثربخشی استفاده می‌کنیم. چارچوب مفهومی و گزاره‌های تحقیقات آینده ارائه می‌شود(آوای کارکنان از دیدگاه میان فرهنگی).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Employee voice viewed through a cross-cultural lens

Abstract

 Employee voice may have positive outcomes for organizations, however, encouraging employees to speak out is not guaranteed unless the organization signals that it is safe and effective for employees to do so. In this conceptual paper, we identify core variables that constitute the norms for voice created in organizations across national cultures. Developing a multilevel conceptual framework of employee voice, we explore how organizational norms related to different voiceچ channels provide signals to employees about voice consequences, namely voice safety and effectiveness. Given organizations do not operate in contextual vacuums, we also apply a macrolevel consideration of national culture values that influence organizational voice norms to affect safety and effectiveness signals. A conceptual framework and propositions for future research are presented.
دیدگاهتان را بنویسید