آگاهی مصرف کننده از علایم تضمین کیفیت: مطالعه‌ی مناطقی در تلانگانا

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 13

تعداد کلمات : 2500

مجله : IOSR Journal of Business and Management (IOSR-JBM)

انتشار : 2020

ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : ب نازنین 12

تاریخ انتشار
29 می 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1357 بازدید
25,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:آگاهی مصرف کننده از علایم تضمین کیفیت: مطالعه‌ی مناطقی در تلانگانا

 چکیده

 هر تاجر و بازرگان، فعالیت‌های مختلف را از تولید محصول تا تحویل همان محصول به مصرف کننده انجام می‌دهد. وظیفه / مسئولیت اصلی تجارت شناسایی نیازهای مصرف کننده (بازدید کنندگان)، تولید محصول یا خدمات با توجه به نیاز مصرف کنندگان و رضایت آنها است(آگاهی مصرف کننده ازعلایم تضمین کیفیت). استانداردهای تضمین کیفیت، مصرف کننده به در مورد کیفیت محصول تضمین می‌دهد. یک مصرف کننده معمولی قادر به یافتن کیفیت، دوام و عملکرد محصول از طریق مشاهده صرفاً محصول نیست. می‌توان نتیجه گرفت که پاسخ دهندگان منطقه حیدرآباد نسبت به پاسخ دهندگان منطقه ماهابوبنگار نسبت به علامت تضمین کیفیت و سطح آگاهی در بین پاسخ دهندگان آگاهی بیشتری داشتند(آگاهی مصرف کننده ازعلایم تضمین کیفیت).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

TITLE: Consumer Awareness on Quality Assurance Marks: a study of select districts in Telangana

Abstract

Every business person performs different activities from manufacturing a product to delivering of the same to the target consumer. The basic function/responsibility of business is to identify the needs of consumer(s), to produce the product or service according to the requirement of consumers and make them satisfied. Quality assurance standards ensure the consumer about quality of the product. An ordinary consumer is unable to find the quality, durability, performance of the product through mere observation of the product. it can be concluded that the respondents of Hyderabad district were having more awareness than respondents of Mahabubnagar district about the Quality assurance mark and the awareness level among the respondents was significant.

 

    دیدگاهتان را بنویسید