عنوان فارسی مقاله:آگاهی مصرف کننده از علایم تضمین کیفیت: مطالعهی مناطقی در تلانگانا
چکیده
هر تاجر و بازرگان، فعالیتهای مختلف را از تولید محصول تا تحویل همان محصول به مصرف کننده انجام میدهد. وظیفه / مسئولیت اصلی تجارت شناسایی نیازهای مصرف کننده (بازدید کنندگان)، تولید محصول یا خدمات با توجه به نیاز مصرف کنندگان و رضایت آنها است(آگاهی مصرف کننده ازعلایم تضمین کیفیت). استانداردهای تضمین کیفیت، مصرف کننده به در مورد کیفیت محصول تضمین میدهد. یک مصرف کننده معمولی قادر به یافتن کیفیت، دوام و عملکرد محصول از طریق مشاهده صرفاً محصول نیست. میتوان نتیجه گرفت که پاسخ دهندگان منطقه حیدرآباد نسبت به پاسخ دهندگان منطقه ماهابوبنگار نسبت به علامت تضمین کیفیت و سطح آگاهی در بین پاسخ دهندگان آگاهی بیشتری داشتند(آگاهی مصرف کننده ازعلایم تضمین کیفیت).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.