ارزیابی ساختاری ابعاد ارزش ویژه‌ی برند دانشگاه: شواهدی از دانشگاه

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 31

تعداد کلمات : 11000

مجله : International Journal of Customer Relationship Marketing and Management

انتشار : 2019

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
31 آگوست 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1419 بازدید
31,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:ارزیابی ساختاری ابعاد ارزش ویژه‌ی برند دانشگاه: شواهدی از دانشگاه خصوصی هند

 چکیده  

 هدف این مقاله، استفاده از مفاهیم ارزش ویژه‌ی برند در آموزش عالی است. برای انجام این کار، اثرات ابعاد خاص یعنی تصویر دانشگاه، کیفیت ادراک شده، ارزش ادراک شده، و رضایت دانشجویان، بر روی وفاداری دانشجویان بررسی شد. نظر سنجی ۴۳۸ دانشجوی ثبت نام شده در دانشگاه خصوصی در ایالت شمالی پنجاب هند انجام شد. برای دست یابی به مدل قابل قبول، مدل سازی معادله‌ی ساختاری استفاده شد و فرضیات مختلف تست شدند. در داده‌های نمونه برداری شده مشخص شد که بر خلاف شاخص‌های نظری، کیفیت ادراک شده، اثری روی وفاداری دانشجو نداشت و رضایت، اثر کمی را نشان داد. با این حال، ارزش ادراک شده مهم‌ترین بعد در تأثیر گذاری بر رفتار وفاداری دانشجویان بود. این مطالعه، پیامدها، اهمیت و مطالعات آینده را نیز برجسته کرد(ابعاد ارزش ویژه‌ی برند دانشگاه).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: A Structural Evaluation of University Brand Equity Dimensions: Evidence from Private Indian University

Abstract

 The purpose of this article is to employ brand equity concepts to higher education. In doing so, the effects of certain dimensions, namely: university image, perceived quality, perceived value, and student satisfaction, on student loyalty are examined. A survey of 438 students enrolled in various programs was conducted on a large private university in north Indian state of Punjab. To arrive at an acceptable model, structural equation modelling was used and various hypotheses were tested. In the sampled data it was found that unlike theoretical indications, perceived quality was not found to be influencing student loyalty, moreover satisfaction only showed diminutive impact. However, perceived value emerged as the most important dimension in affecting students’ loyalty behaviour. The study also highlights vital implications, limitations and scope of further studies.
دیدگاهتان را بنویسید