عنوان فارسی مقاله:ارزیابی ساختاری ابعاد ارزش ویژهی برند دانشگاه: شواهدی از دانشگاه خصوصی هند
چکیده
هدف این مقاله، استفاده از مفاهیم ارزش ویژهی برند در آموزش عالی است. برای انجام این کار، اثرات ابعاد خاص یعنی تصویر دانشگاه، کیفیت ادراک شده، ارزش ادراک شده، و رضایت دانشجویان، بر روی وفاداری دانشجویان بررسی شد. نظر سنجی ۴۳۸ دانشجوی ثبت نام شده در دانشگاه خصوصی در ایالت شمالی پنجاب هند انجام شد. برای دست یابی به مدل قابل قبول، مدل سازی معادلهی ساختاری استفاده شد و فرضیات مختلف تست شدند. در دادههای نمونه برداری شده مشخص شد که بر خلاف شاخصهای نظری، کیفیت ادراک شده، اثری روی وفاداری دانشجو نداشت و رضایت، اثر کمی را نشان داد. با این حال، ارزش ادراک شده مهمترین بعد در تأثیر گذاری بر رفتار وفاداری دانشجویان بود. این مطالعه، پیامدها، اهمیت و مطالعات آینده را نیز برجسته کرد(ابعاد ارزش ویژهی برند دانشگاه).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.