ابعاد فرهنگی و سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری: مطالعه موردی فرافرهنگی

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 21

تعداد کلمات : 5300

مجله : Management

انتشار : 2017

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
4 جولای 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1120 بازدید
21,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:ابعاد فرهنگی و سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری: مطالعه موردی میان فرهنگی

 چکیده

ابعاد فرهنگی اغلب به صورت تأثیر فرهنگی بر روی موفقیت یا شکست سیستم‌های اطلاعاتی در سیستم‌های مدیریت ارتباط مشتری در نظر گرفته می‌شوند. چندین محقق شیوه‌های استفاده از مدیریت مشتری را برای حل مشکلات به وجود آمده پیشنهاد کرده‌اند. الی و اشلوی ۲۰۰۷ چارچوب مشکلات فرهنگی را برای مدیریت ارتباط سیستم‌های مشتری پیشنهاد کرده‌اند. مفهوم CRM در یک دوره‌ی متوالی زمانی از آغاز پیدایش تا کنون گسترش پیدا کرده است، که ما را به سوی اصلاح عملکرد تجاری هدایت می‌کند. در دنیای تجاری به شدت رقابتی امروز، CRM می‌تواند بعنوان راه حل نهایی هم برای مشتری وهم برای سازمان مطرحشود. درمدیریتارتباط با مشتری، مشتریان را بعنوان اجزاء خارجی در نظر نمی‌گیرند بلکه آن‌ها را بعنوان عضو داخلی تجارتدر نظر گرفته و هدف ایجاد یک رابطه‌ی بلند مدت با آن‌ها می‌باشد. بنابراین تماس زیاد با مشتری،، تعهد و ارائه خدمت از خصیصه‌های ضروری CRM می‌باشد. در این مقاله یک چارچوبی را با انجام مطالعه موردی تفضیلی در یک سازمان چند ملیتی در دو کشور تست کردیم. محققان به بررسی اجرای سیستم‌های CRM درون یک سازمان در مصر و انگلیس پرداخته‌اند. با استفاده از مشاهده، تحلیل اسناد و مصاحبه، داده‌های کیفی بررسی شده و روش سیستم‌های نرم برای تعین موضوعات برای هر مطالعه موردی استفاده شد. نتیجه ایجاد یک چارچوب از ابعاد فرهنگی برای مدیریت سیستم‌های مدیریت ارتباط مشتری درون سازمان‌های محیطی چند ملیتی است.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: CULTURAL DIMENSIONS AND CRM SYSTEMS: A CROSSCULTURAL CASE STUDY

Abstract

Cultural dimensions are often identified as a crucial influence on the success orfailure of Information Systems in general and Customer Relationship Management Systems (CRM) in particular. Several researchers have suggested ways in which management can accommodate these dimensions or solve the problems they may pose. Ali& Alshawi (2005) have proposed a cultural concerns framework for the management of CRM systems implementation in the multinational environment. In this paper the authors test that framework by conducting a qualitative comparative case study in a large multinational organization in two countries. The authors have investigated the implementation of CRM systems within the same organization in both Egypt and the UK. Using observation, document analysis and interviews, qualitative data has been elicited and used a Soft Systems Methodology (SSM) analysis to determine themes for each case study. The result is a framework of cultural dimensions for management of CRM systems, within multinational environment organizations.

دیدگاهتان را بنویسید