عنوان فارسی مقاله:ابعاد فرهنگی و سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری: مطالعه موردی میان فرهنگی
چکیده
ابعاد فرهنگی اغلب به صورت تأثیر فرهنگی بر روی موفقیت یا شکست سیستمهای اطلاعاتی در سیستمهای مدیریت ارتباط مشتری در نظر گرفته میشوند. چندین محقق شیوههای استفاده از مدیریت مشتری را برای حل مشکلات به وجود آمده پیشنهاد کردهاند. الی و اشلوی ۲۰۰۷ چارچوب مشکلات فرهنگی را برای مدیریت ارتباط سیستمهای مشتری پیشنهاد کردهاند. مفهوم CRM در یک دورهی متوالی زمانی از آغاز پیدایش تا کنون گسترش پیدا کرده است، که ما را به سوی اصلاح عملکرد تجاری هدایت میکند. در دنیای تجاری به شدت رقابتی امروز، CRM میتواند بعنوان راه حل نهایی هم برای مشتری وهم برای سازمان مطرحشود. درمدیریتارتباط با مشتری، مشتریان را بعنوان اجزاء خارجی در نظر نمیگیرند بلکه آنها را بعنوان عضو داخلی تجارتدر نظر گرفته و هدف ایجاد یک رابطهی بلند مدت با آنها میباشد. بنابراین تماس زیاد با مشتری،، تعهد و ارائه خدمت از خصیصههای ضروری CRM میباشد. در این مقاله یک چارچوبی را با انجام مطالعه موردی تفضیلی در یک سازمان چند ملیتی در دو کشور تست کردیم. محققان به بررسی اجرای سیستمهای CRM درون یک سازمان در مصر و انگلیس پرداختهاند. با استفاده از مشاهده، تحلیل اسناد و مصاحبه، دادههای کیفی بررسی شده و روش سیستمهای نرم برای تعین موضوعات برای هر مطالعه موردی استفاده شد. نتیجه ایجاد یک چارچوب از ابعاد فرهنگی برای مدیریت سیستمهای مدیریت ارتباط مشتری درون سازمانهای محیطی چند ملیتی است.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.