عنوان فارسی مقاله:یکبار دیگر دیروز: اثرات تحریک حافظه خودجوش برروی قصد خرید پس از مسافرت گردشگران نسبت به محصولات مقصد
چکیده
وقتی که گردشگران از یک مقصد توریستی دور دست به خانه باز میگردند، مواجهه با محصولات مقصدی که در زادگاه آنها به فروش میرسد امری غیر طبیعی به نظر میرسد. تحریک حافظه خودجوش بر قصد خرید آنها اثر میگذارد. هدف این مطالعه بررسی اثرات تحریک حافظه خودجوش بر روی پاسخهای رفتاری است. یک مدل مفهومی برای بررسی روابط علی هماهنگی محصول-مقصد، رضایت از سفر، حافظه خودجوش، لذت، وابستگی به مقصد و قصد خرید ارائه شده است. دادهها از ۳۴۲ توریست بدست آمد که از شهر تاریخی لیجیانگ چین بازدید کرده بودند. حافظه خودجوش منجر به روحیه مثبت و لذت، سطوح بالاتری از وابستگی به مقصد و قصد خرید بیشتر برای محصولات موجود در زادگاه توریست میشود. در ادامه این مقاله اهمیت مدیریتی بحث میشود(اثرات خرید پس از مسافرت گردشگران).
کلیه مقالات مرتبط را میتوانید در بخش ترجمه مقالات اقتصاد ملاحظه کنید.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.