احساسات مدیریتی، اعتماد مصرف کننده و بازده بخش

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 32

تعداد کلمات : 7500

مجله : International Review of Financial Analysis

انتشار : 2016

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
13 جولای 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1186 بازدید
24,500 تومان

عنوان فارسی مقاله:احساسات مدیریتی، اعتماد مصرف کننده و بازده بخش

 چکیده  

 این مقاله به بررسی رابطه بین احساسات مدیریتی و بازده بخشی می‌پردازد. با استفاده از داده‌های ماهیانه انگلستان از ژانویه ۱۹۸۵ تا دسامبر ۲۰۱۴ و نمونه‌ای از شاخص‌های اعتماد کسب و کار و مصرف کننده ارائه شده توسط کمیسیون اروپا، ما یک سری شواهد جدید را در خصوص این ارائه می‌کنیم که چگونه شاخص‌های احساسات مصرف کننده و مدیریتی بر نرخ بازده بخشی تأثیر می‌گذارد. نتایج هم چنین نشان داد که پارامترها به ویژگی‌های صنعت حساس هستند. از همه مهم‌تر، رابطه نرخ بازده (سود)- احساسات کلی با یک احساس مربوط به شرکت‌های تولیدی غالب شده است(احساسات مدیریتی، اعتماد مصرف کننده).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Managerial sentiment, consumer confidence and sector returns

Abstract

This paper investigates the relationship between managerial sentiment and sector returns. Using UK monthly data from January 1985 to December 2014 and a sample of consumer and business confidence indicators provided by the European Commission, we provide novel evidence on how managerial and consumer sentiment indicators affect stock returns. We find no support for consumer confidence as a predictor of stock returns. However, managerial sentiment shows a significant impact on aggregate market and sector return indices. Furthermore, we find that parameter estimates for sector groupings are not consistent, implying that the sentiment-return relationship differs across sectors. We also find parameters are sensitive to industry characteristics. Importantly, the overall sentiment-return relationship is dominated by sentiment associated with manufacturing firms.
دیدگاهتان را بنویسید