ادراکات و تجربه معلمان در استفاده از فناوری برای کلاس

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 18

تعداد کلمات : 7500

مجله : Computer-Assisted Language Learning Electronic Journal

انتشار : 2020

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
28 آوریل 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1182 بازدید
26,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:ادراکات و تجربه معلمان در استفاده از فناوری برای کلاس

چکیده

در عصر دیجیتال ، فناوری نقش مهمی در ایجاد و تبادل دانش و اطلاعات در زمینه آموزش دارد. وقتی فناوری در محیط های آموزشی استفاده می شود ، ممکن است دانش معلم را افزایش داده و از یادگیری و انگیزه دانش آموزان پشتیبانی کند. طی دهه گذشته ، شبکه های اجتماعی (از جمله تلفیق آن با بازی های آنلاین و محتوای آموزشی) برای حمایت از تدریس در کلاس های درس معرفی شده اند (جانسون و ژرمن-فروز ، ۲۰۱۶). استفاده از بسیاری از این ابزارها برای معلمان رایگان و آسان برای ایجاد محتوای یادگیری است. با این حال ، ممکن است این ابزارها به خودی خود ارزش آموزشی نداشته باشند. آنها فقط وقتی مهم می شوند که معلمان از آنها به عنوان بخشی از فرایند یادگیری و آموزش استفاده کنند. تصمیم گیری در مورد استفاده از فناوری در کلاس اغلب به برداشت هر معلم بستگی دارد. بنابراین ، این مطالعه به بررسی چگونگی استفاده معلمان در مدارس متوسطه از فناوری در کلاسهای درس و برداشت آنها از استفاده از فناوری پرداخت. شرکت کنندگان در این مطالعه ۱۲۶ معلم متوسطه تایلند بودند که توسط دفتر منطقه ۳۳ خدمات آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش (استان سورین) پشتیبانی می شدند. این معلمان  زبان از ۵۸ مدرسه متوسطه در ۱۷ منطقه سورین ، تایلند بودند. از آنها خواسته شد تا پرسشنامه ها را پر كنند تا در مورد كاربرد و برداشت آنها از استفاده از تكنولوژي در كلاس گزارش دهند. یافته ها نشان داد که بیشتر معلمان از ابزارهای فن آوری آگاهی داشته و در کلاس های خود از فن آوری های یکپارچه ای برخوردار بودند. در حال حاضر انواع معینی از ابزار توسط همه معلمان استفاده می شد ، در حالی که ابزار فن آوری آموزشی شبکه ای فقط در برخی از کلاس ها ادغام می شد. این یافته ها همچنین عوامل موثر بر استفاده و عدم استفاده از فناوری را نشان داد. بر اساس این یافته ها ، پیامدهای آموزشی مورد بحث قرار گرفته است(ادراکات و تجربه معلمان).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Teachers' Perceptions and Experience in Using Technology for the Classroom

Abstract

 In the digital era, technology plays an important role in the creation and exchange of knowledge and information in the field of education. When technology is applied in educational settings, it may increase teacher knowledge and support students’ learning and motivation. Over the last decade, social networking (including its integration with online games and educational content) has been introduced in classrooms to support teaching (Johnson & Germain-Froese, 2016). Many of these tools are free and easy for teachers to use to create learning content. However, these tools may not have an educational value in and of themselves. They only become important when teachers use them as part of the learning and teaching process. The decision about whether to use technology in the classroom often depends on the perceptions of each teacher. This study, therefore, investigated how teachers in secondary schools use technology in their classrooms and their perceptions of the use of technology. The participants in this study were 126 Thai secondary teachers supported by the Ministry of Education’s Secondary Educational Service Area Office 33 (Surin Province). These teachers were language teachers from 58 secondary schools in 17 districts of Surin, Thailand. They were asked to complete questionnaires to report on their use and perceptions of technology use in the classroom. The findings revealed that most of the teachers had knowledge of technological tools and had integrated technologies in their classes. Certain types of tools were already used by all the teachers, while networked educational technology tools were only being integrated in some classrooms. The findings also revealed factors affecting the use and non-use of technology. On the basis of these findings, pedagogical implications are discussed.