عنوان فارسی مقاله:عوامل موثر بر ادراکات و خرید محصولات ارگانیگ توسط مصرف کنندگان آفریقای جنوبی: مرور منابع
چکیده
این مقاله به مرور منابعی در خصوص ادراکات مصرف کننده از میوهها و سبزیجات ارگانیک پرداخته و تلاش میکند تا عوامل مؤثر بر شیوههای خرید را شناسایی کند. چندین سوپرمارکت و بازار غذای تازه در جنوب آفریقا غذاهای ارگانیک را میفروشند و در نتیجه غذاهای طبیعی را در اختیار مصرف کنندگان ارائه میکنند. با این حال، تحقیقات کمی در افریقای جنوبی در خصوص دانش و آگاهی مصرف کننده از محصولات ارگانیک و شیوهی اثر گذاری ادراکات مصرف کننده روی شیوههای خرید صورت گرفته است. این مقاله، پیش زمینه را برای بازار غذای ارگانیک در افریقای جنوبی فراهم میکند. بر اساس مرور منابع، ما به توضیح رفتار مصرف کننده در ارتباط با تولید غذای ارگانیک، از نظر ویژگیهای جمعیت شناسی اجتماعی اقتصادی و عوامل مؤثر بر تمایل پرداخت محصولات ارگانیک میپردازیم. این مقاله، پیشنهاداتی را برای بهبود دانش و درک مصرف کننده در افریقای جنوبی ارائه میکند(ادراکات و خرید محصولات ارگانیگ).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.