عوامل موثر بر ادراکات و خرید محصولات ارگانیگ توسط مصرف کنندگان

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 24

تعداد کلمات : 9000

مجله : International Journal of Customer Relationship Marketing and Management

انتشار : 2019

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
1 سپتامبر 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1350 بازدید
34,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:عوامل موثر بر ادراکات و خرید محصولات ارگانیگ توسط مصرف کنندگان آفریقای جنوبی: مرور منابع

 چکیده  

 این مقاله به مرور منابعی در خصوص ادراکات مصرف کننده از میوه‌ها و سبزیجات ارگانیک پرداخته و تلاش می‌کند تا عوامل مؤثر بر شیوه‌های خرید را شناسایی کند. چندین سوپرمارکت و بازار غذای تازه در جنوب آفریقا غذاهای ارگانیک را می‌فروشند و در نتیجه غذاهای طبیعی را در اختیار مصرف کنندگان ارائه می‌کنند. با این حال، تحقیقات کمی در افریقای جنوبی در خصوص دانش و آگاهی مصرف کننده از محصولات ارگانیک و شیوه‌ی اثر گذاری ادراکات مصرف کننده روی شیوه‌های خرید صورت گرفته است. این مقاله، پیش زمینه را برای بازار غذای ارگانیک در افریقای جنوبی فراهم می‌کند. بر اساس مرور منابع، ما به توضیح رفتار مصرف کننده در ارتباط با تولید غذای ارگانیک، از نظر ویژگی‌های جمعیت شناسی اجتماعی اقتصادی و عوامل مؤثر بر تمایل پرداخت محصولات ارگانیک می‌پردازیم. این مقاله، پیشنهاداتی را برای بهبود دانش و درک مصرف کننده در افریقای جنوبی ارائه می‌کند(ادراکات و خرید محصولات ارگانیگ).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Factors That Influence Perceptions and Purchasing of Organic Produce by South African Consumers: A Literature Review

Abstract

 This article provides insight into the literature on consumer perceptions towards organic fruit and vegetables, attempting to identify factors that influence purchasing practices. Several supermarkets and fresh food markets in South Africa are now selling organically produced food items and consequently provide consumers with an alternative to conventionally grown food. However, limited research has been conducted in South Africa regarding consumer awareness and knowledge pertaining to organic produce and how consumer perceptions affect their purchasing practices. This article therefore provides a background to the organic food market in South Africa. From available literature, the article then goes on to explain the consumer behavior related to purchasing organic food produce, specifically with regard to socio-economic demographics and factors influencing willingness to pay a premium for organic produce. The article culminates in suggestions for further research to improve knowledge and understanding of the organic produce consumer in South Africa.
دیدگاهتان را بنویسید