عنوان فارسی مقاله:مطالعه ی تاثیر یکپارچه سازی و ادغام چند کانالی در حفظ مشتری
چکیده
هدف این مطالعه، بررسی این موضوع است که چگونه ادغام چند کانالی موجب افزایش اعتماد و حفظ مشتری میشود. با پیشنهاد و ارائهی مفاهیم کیفیت ادغام کانال به عنوان شیوهی متفاوت برای درک ادغام چند کانال، این مطالعه، از مدلی برای کشف عوامل فرعی کیفیت ادغام کانال و نقش اعتماد در حفظ مشتری برای خدمات اومنی چنل استفاده میکند. این مطالعه از ۳۵۲ مشتری استفاده کننده از خدمات اومنی چنل در کره استفاده کرده و دادهها را با AMOS24 تحلیل میکند. در نتایج، پیوستگی فرایند و محتوا به عنوان عوامل فرعی کیفیت ادغام کانال موجب افزایش اعتماد میشود. دوم، اعتماد موجب افزایش حفظ مشتری میشود. در نهایت، پویستگی فرایند و محتوا موجب افزایش حفظ مشتری از طریق اعتماد میشود. یافتهها به غنی شدن تحقیقات حفظ مشتری با معطوف کردن توجه به ادغام علمی از طریق کیفیت ادغام کانال کمک میکند(ادغام چند کانالی در حفظ مشتری).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.