عنوان فارسی مقاله:تاب آوری کارکنان، القای اطلاعات و ارائه خدمات بین ارائه دهندگان بیمه خدمات درمانی خصوصی در اوگاندا
چکیده
این مقاله رابطه بین تاب آوری کارکنان، القای اطلاعات و ارائه خدمات را ارزیابی میکند. تاب آوری کارکنان با ابعاد مختلف اندازه گیری شد. اتکا به خود، هدف شخصی، پشتکار، آرامش، انعطاف پذیری/ سازگاری، تنهایی وجودی و حل مسئله؛ در حالی که، القای اطلاعات از مواردزیر تشکیل شده است؛ هموارسازی، سوگیری، تمرکز، فیلتر کردن و اقدامات غیرقانونی. برای انجام این مطالعه، یک طرح تحقیق توصیفی مقطعی و توصیفی در برابر جمعیت ۵۳۳ نفر و اندازه نمونه ۴۹۱ مخاطب که با استفاده از فرمول نمونه گیری اسلوون (۱۹۶۰) تعیین شد، مورد استفاده قرار گرفت. روشهای نمونه گیری تصادفی هدفمند و ساده برای جمع آوری دادهها از پاسخ دهندگان ابداع شد. مدل سازی دادهها به صورت میانگین، درصد، همبستگی و تحلیل رگرسیون بود که با استفاده از برنامه بسته آماری برای دانشمندان علوم اجتماعی (SPSS) انجام شد. یافتهها نشان داد که بین تاب آوری کارکنان، استقراء اطلاعات و ارائه خدمات (r value =.491 **، p <.01؛ r value =.385 **، p <.01) به ترتیب رابطه مثبت و معناداری وجود دارد. با این کار، محققان به این نتیجه رسیدند که تاب آوری کارکنان و استقراء اطلاعات با ارائه خدمات ارتباط مثبت دارند. هر زمان که انعطاف پذیری کارکنان و یا القای اطلاعات مطلوب باشد، ارائه خدمات در بین ارائه دهندگان بیمه درمانی خصوصی بهبود مییابد و عکس آن صادق است. بنابراین، در این زمینه، افراد فروش بیمه سلامت نیازی به ارائه اطلاعات القایی برای افزایش بی مورد انتظارات مشتریان ندارند، بلکه در صورت تحقق رضایت از خدمات، واقع بین هستند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.