عنوان فارسی مقاله:ارتباطات پایداری دیجیتال در گردشکری
چکیده
اهمیت گردشگری پایدار کاملاً مشهود و بارز است. گردشگری و مهمان نوازی در سراسر جهان به سمت ارائه محصولات پایدارتر حرکت میکنند. با این حال، همه مدیران دستاوردها و تعهدات خود را در این زمینه اعلام نمیکنند. این مطالعه ارتباط دیجیتالی پایدار مکانهای اقامتی کوچک و متوسط را ارزیابی میکند و این اطلاعات را به پیچیدگی حضور آنلاین آنها مرتبط میکند. برای این منظور، دادهها از وب سایتهای ۷۵۹ محل اقامت واقع در آزور (جزیره سائو میگوئل) بازیابی شدند، که به عنوان یک مقصد جزیره پایدار طبقه بندی شدهاند. نتایج نشان میدهد اعتباردهی بین المللی معمولاً کمتر از اعتبارسنجی محلی اتخاذ میشود و شرکتهای کوچکتر تمایل دارند که برچسبهای سازگار با محیط زیست را هنگام تبلیغات پیشنهادی خود به صورت آنلاین ارزیابی کنند. همچنین مشاهده شده است که دستاوردهای پایدار در وب سایتهای پیچیدهتر برجسته میشوند. این یکی از اولین مطالعات بررسی ارتباطات پایداری آنلاین و به طور خاص، پیوند با پیچیدگی وب سایت در میان SME های گردشگری است. امید است که این مطالعه تحقیقات بیشتر در مورد ارتباطات و اقدامات SME در مورد پایداری گردشگری را تحریک کند و تلاشهای سیاست را برای ترویج بیشتر استفاده از شیوههای سالم بهبود بخشد(ارتباطات پایداری دیجیتال در گردشکری).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.