ارتباط خدمات مشاوره ای کارمندان و عملکرد سازمان های غیردولتی در کنیا

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 29

تعداد کلمات : 8500

مجله : THE INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS & MANAGEMENT

انتشار : 2018

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
1 آوریل 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1190 بازدید
26,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:ارتباط خدمات مشاوره ای کارمندان و عملکرد سازمان های غیردولتی در کنیا

چکیده

عملکرد کارمندان رمز موفقیت بسیاری از سازمانها است. این خدمات به طور معمول توسط منابع انسانی موجود در آن سازمان ارائه می شود. رهبران شرکتهای سازمانهای تجاری خدمات رفاهی کارمندان را در میان آنها خدمات مشاوره ای کارمندان به عنوان راهی برای ایجاد انگیزه در کارکنان خود برای بهبود بهره وری ارائه می دهند. با این حال ، اطلاعات کمی در مورد خدمات مشاوره کارمندان توسط همه ذینفعان در NGO ها شناخته شده است. هدف اصلی این مطالعه تمرکز بر رابطه بین خدمات رفاهی کارکنان و عملکرد در سازمان های غیر دولتی در کنیا بود. اهداف خاص این مطالعه عبارتند از: ارزیابی تأثیر خدمات مشاوره ای کارکنان بر عملکرد در سازمان های غیردولتی در کنیا. این مطالعه به منظور بهبود عملکرد در سازمانهای غیردولتی در کنیا ، به هیئت مدیره سازمانهای غیردولتی ، سیاستگذاران دولت ، متخصصین منابع انسانی و محققان و محققان در تدوین سیاست های خدمات مشاوره ای کارمندان کمک می کند. این مطالعه از طرح های آماری همبستگی و توصیفی استفاده شده است. مدل اساسی شکل دهنده این مطالعه ، مدل رگرسیون خطی بود. جامعه مورد مطالعه ۱۴،۲۸۳ کارمند در سازمان های غیردولتی در کنیا بودند. حجم نمونه تحقیق ۳۷۲ پاسخ دهنده شامل مدیریت ارشد در ۲۴۲ ، مدیریت میانی در ۹۷ و کارمندان مدیریت عالی در ۳۳ نفر بود که با روش نمونه گیری طبقه ای تصادفی ساده انتخاب شده اند. اطلاعات اولیه با استفاده از پرسشنامه و مصاحبه جمع آوری شد. داده ها با استفاده از بسته های آماری برای علوم اجتماعی (نسخه ۲۳) مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. یافته های اصلی این مطالعه نشان داد که اقدامات رفاهی کارکنان مانند خدمات مشاوره ای کارکنان بر عملکرد سازمان های غیردولتی در کنیا تأثیر می گذارد. این مطالعه همچنین نشان داد که ۸۱٪ عملکرد سازمانهای غیردولتی در کنیا با متغیرهای مستقل این مطالعه مانند حمایت اقتصادی کارمندان ، امکانات تفریحی در محل کار ، خدمات مشاوره ای کارمندان و پشتیبانی اجتماعی توضیح داده شده است. سرانجام ، این مطالعه همچنین به نظریه و دانش بشریت کمک کرد. با این حال ، این مطالعه نشان داد که مهمترین عامل تأثیرگذار بر عملکرد سازمانهای غیردولتی در کنیا حمایت اجتماعی کارکنان با مقدار P- ارزش ۰٫۴۳۹ ، به دنبال آن حمایت اقتصادی کارمندان با P-Value 0.372 ، امکانات تفریحی با P-Value  ۳۵۸و در آخر است. مشاوره کارکنان با P-Value در ۰٫۲۰۸٫ این مطالعه محدودیت هایی داشت ، یعنی پاسخ دهندگان سازگار نبودند و اندازه نمونه مطالعه محدود بود. این مطالعه به این نتیجه رسید که عملکردهای رفاهی کارمندان مانند خدمات مشاوره ای کارکنان با عملکرد در سازمان های غیردولتی در کنیا رابطه مثبت و معناداری دارد و توصیه می کند که سیاستی در مورد سایر اقدامات رفاهی کارمندان مانند سلول های شکایت و طرح های پیشنهادی توسط هیئت های مدیره سازمان های غیردولتی در نظر گرفته و تصویب شود. این احتمالاً انگیزه کارمندان را برای کار بهتر و با عزم راسخ برای افزایش عملکرد در سازمان های غیردولتی در کنیا فراهم می کند(ارتباط خدمات مشاوره ای کارمندان).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Relationship of Employee Counselling Services and Performance of NGOs in Kenya

Abstract

Employee performance is key to the success of many organizations. This service is normally provided by the human resources in that organization. Corporate leaders of business organizations provide employee welfare services among them employee counselling services as a way of either motivating their employees to improve their productivity. However, little information is known about such as employee counselling services by all the stakeholders in NGOs. The primary purpose of this study was to focus on the relationship between employee welfare services and performance in non-governmental organizations in Kenya. The specific objectives of the study were: to assess the influence of employee counselling services on performance in NGOs in Kenya. The study is likely to aid the NGOs management boards, policy makers in government, human resource professionals and scholars and researchers in policy formulation for employee counseling services in order to improve performance in NGOs in Kenya. The study employed both correlational and descriptive survey designs. The fundamental model shaping this study was the linear regression model. The target population of the study was 14,283 employees in NGOs in Kenya. The sample size of the study was 372 respondents comprising junior management at 242, middle management at 97 and top management staffs at 33 chosen by simple random stratified sampling technique. Primary data was collected using both questionnaires and interviews. The data was analysed using the Statistical packages for social sciences (version 23). The main findings of the study indicated that employee welfare practices such as employee counselling services influenced performance of NGOs in Kenya. The study also found that 81% of performance in NGOs in Kenya was explained by the independent variables of the study such as employee economic support, recreational facilities at work place, employee counselling services and social support. Finally, the study also contributed to theory and knowledge for humanity. However, the study found that the most significant factor influencing performance of the NGOs in Kenya was employee social support with P- Value at 0.439, followed by employee economic support with P- Value at 0.372, recreation facilities with P- Value at 0.358 and lastly employee counselling with PValue at 0.208. The study had limitations, that is, the respondents were not consistent and the sample size of the study was limited in scope. The study concluded that employee welfare practices such as employee counselling services had a significant positive relationship with performance in NGOs in Kenya and recommended that a policy on other employee welfare practices such as grievance cells and suggestion schemes be considered and adopted by NGO management boards. This is likely to motivate employees to work better and with determination to enhance performance in NGOs in Kenya.