حمایت از ارزشیابی کلاس درس معلمان دوره ابتدایی در آموزش ریاضی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 25

تعداد کلمات : 10000

مجله : Mathematics Education Research Journal

انتشار : 2019

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
22 ژانویه 2022
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1378 بازدید
30,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:حمایت از ارزشیابی کلاس درس معلمان دوره ابتدایی در آموزش ریاضی: تأثیرات بر پیشرفت دانش آموزان

چکیده

در یک مطالعه سه مرحله ای، با مجموع ۴۰ معلم کلاس سوم و ۸۳۰ دانش آموز آنها، معلمان برای استفاده از تکنیک های ارزشیابی کلاس درس (CAT) برای آشکار کردن دانش دانش آموزان خود از عملیات اعداد حمایت شدند. در مرحله اول، چهار معلم و ۶۶ دانش‌آموز کلاس سوم در پنج کارگاه ماهانه شرکت کردند که در آن CATها به طور مشترک طراحی شدند و استفاده از آنها مورد بحث قرار گرفت. در مرحله دوم، مرحله اول با چهار کارگاه با شش معلم مختلف و ۱۴۸ دانش آموز کلاس سوم تکرار شد. در این دو مرحله اکتشافی، پیشرفت دانش‌آموزان را در یک آزمون استاندارد ملی ریاضی در یک طرح پیش‌آزمون/پس‌آزمون ارزشیابی کردیم و تغییرات را با تغییرات در نمونه ملی مقایسه کردیم. در مرحله ۳، یک شرط کنترل به طرح اضافه شد تا به طور تجربی تأثیر بر پیشرفت دانش‌آموزان با ۳۰ معلم و ۶۱۶ دانش‌آموز کلاس سوم بررسی شود. معلمان به طور تصادفی در ۰، ۱، ۲ یا ۳ کارگاه یک ساعته شرکت کردند. در هر سه مرحله، ما افزایش قابل توجهی در نمرات پیشرفت ریاضی دانش آموزان در آزمون استاندارد ریاضی پیدا کردیم. در مرحله ۳، افزایش در کلاس های معلمان شرکت کننده در سه کارگاه به طور قابل توجهی بیشتر از کلاس هایی با کارگاه های کمتر بود. علاوه بر این، نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل مشاهدات کلاس، فرم‌های بازخورد و مصاحبه‌ها نشان می‌دهد که معلمان به راحتی می‌توانند CATs را در تمرین خود ادغام کنند و می‌توانند اطلاعات ارزشمندی را در مورد دانش‌آموزان خود جمع‌آوری کنند. نتایج حاصل از مراحل مختلف این مطالعه ترکیبی نشان می دهد که حمایت از معلمان در توسعه و استفاده از ارزشیابی کلاسی در ریاضیات ممکن است به بهبود پیشرفت ریاضی دانش آموزان کمک کند(ارزشیابی کلاس درس معلمان دوره ابتدایی).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Supporting primary school teachers’ classroom assessment in mathematics education: effects on student achievement

Abstract

 In a three-phase study, with a total of 40 third-grade teachers and their 830 students, teachers were supported to use classroom assessment techniques (CATs) to reveal their students’ knowledge of number operations. In phase I, four teachers and 66 third-grade students participated in five monthly workshops in which CATs were co-designed and their use was discussed. In phase II, the first phase was replicated with four workshops with six different teachers and 148 third-grade students. In these two exploratory phases, we evaluated student achievement on a standardized national mathematics test in a pre-/posttest design and compared changes herein to changes in the national norm sample. In phase III, a control condition was added to the design to experimentally investigate the effect on student achievement with 30 teachers and 616 thirdgrade students. Teachers were randomly assigned to participate in 0, 1, 2, or 3 1-hour workshops. In all three phases, we found a significant increase in students’ mathematics achievement scores on the standardized mathematics test. In phase III, the increase was significantly larger in the classes of teachers participating in three workshops than in classes with less workshops. Additionally, results from the analysis of classroom observations, feedback forms, and interviews indicate that teachers could easily integrate the CATs into their practice and could gather valuable information on their students. The results from the different phases of this study combined indicate that supporting teachers in their development and use of classroom assessment in mathematics may contribute to the improvement of students’ mathematics achievement.