عنوان فارسی مقاله:حمایت از ارزشیابی کلاس درس معلمان دوره ابتدایی در آموزش ریاضی: تأثیرات بر پیشرفت دانش آموزان
چکیده
در یک مطالعه سه مرحله ای، با مجموع ۴۰ معلم کلاس سوم و ۸۳۰ دانش آموز آنها، معلمان برای استفاده از تکنیک های ارزشیابی کلاس درس (CAT) برای آشکار کردن دانش دانش آموزان خود از عملیات اعداد حمایت شدند. در مرحله اول، چهار معلم و ۶۶ دانشآموز کلاس سوم در پنج کارگاه ماهانه شرکت کردند که در آن CATها به طور مشترک طراحی شدند و استفاده از آنها مورد بحث قرار گرفت. در مرحله دوم، مرحله اول با چهار کارگاه با شش معلم مختلف و ۱۴۸ دانش آموز کلاس سوم تکرار شد. در این دو مرحله اکتشافی، پیشرفت دانشآموزان را در یک آزمون استاندارد ملی ریاضی در یک طرح پیشآزمون/پسآزمون ارزشیابی کردیم و تغییرات را با تغییرات در نمونه ملی مقایسه کردیم. در مرحله ۳، یک شرط کنترل به طرح اضافه شد تا به طور تجربی تأثیر بر پیشرفت دانشآموزان با ۳۰ معلم و ۶۱۶ دانشآموز کلاس سوم بررسی شود. معلمان به طور تصادفی در ۰، ۱، ۲ یا ۳ کارگاه یک ساعته شرکت کردند. در هر سه مرحله، ما افزایش قابل توجهی در نمرات پیشرفت ریاضی دانش آموزان در آزمون استاندارد ریاضی پیدا کردیم. در مرحله ۳، افزایش در کلاس های معلمان شرکت کننده در سه کارگاه به طور قابل توجهی بیشتر از کلاس هایی با کارگاه های کمتر بود. علاوه بر این، نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل مشاهدات کلاس، فرمهای بازخورد و مصاحبهها نشان میدهد که معلمان به راحتی میتوانند CATs را در تمرین خود ادغام کنند و میتوانند اطلاعات ارزشمندی را در مورد دانشآموزان خود جمعآوری کنند. نتایج حاصل از مراحل مختلف این مطالعه ترکیبی نشان می دهد که حمایت از معلمان در توسعه و استفاده از ارزشیابی کلاسی در ریاضیات ممکن است به بهبود پیشرفت ریاضی دانش آموزان کمک کند(ارزشیابی کلاس درس معلمان دوره ابتدایی).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.