ارزش افزوده و مزیت رقابتی بانک های اسلامی در اندونزی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 19

تعداد کلمات : 5500

مجله : Accounting

انتشار : 2022

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
11 مارس 2022
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1194 بازدید
33,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:ارزش افزوده و مزیت رقابتی بانک های اسلامی در اندونزی

 چکیده

  این تحقیق با هدف بررسی تفاوت معنادار ارزش افزوده بر مزیت رقابتی پایدار و مزیت رقابتی ناپایدار بانک‌های اسلامی در اندونزی انجام شده است. جامعه آماری این پژوهش واحدهای بانکداری اسلامی در اندونزی است که از نمونه‌گیری هدفمند و داده‌های گزارش‌های مالی سالانه از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۹ استفاده شده است. مزیت دارای ارزش افزوده است و همچنین می تواند دارایی های استراتژیک خود را در قالب VRIN (با ارزش، نادر، تکرار نشدنی، غیر قابل تعویض) به طور کارآمدتری مدیریت کند. همچنین نتایج نشان می‌دهد که شرکت‌هایی که می‌توانند مزیت رقابتی را حفظ کنند، آن‌هایی هستند که می‌توانند ارزش افزوده برای ذینفعان فراهم کنند. نتایج آزمون از فرضیه RBT پشتیبانی می کند، که با این یافته که امکان استفاده از دارایی های VRIN برای ارائه ارزش افزوده برای سهامداران وجود دارد، مشهود است(ارزش افزوده و مزیت رقابتی بانک).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title:  The added value and competitive advantage of Islamic banks in Indonesia

Abstract

 This research aims to find out the significant difference between added value on sustainable competitive advantage and unsustainable competitive advantage of Islamic banks in Indonesia. The population in this study is Islamic banking units in Indonesia, the sampling technique used purposive sampling and the data is used from annual financial reports from 2015 to 2019. The results of this research support the resource-based theory that companies that can maintain their competitive advantage have added value and can also manage their strategic assets in the form of VRIN (Valuable, Rare, Inimitable, non-substitutable) more efficiently. The results also indicate that companies that can maintain competitive advantage are those that can provide added value for the stakeholders. The test results support the RBT hypothesis, as evidenced by the finding that it is possible to use VRIN assets to offer added value for stakeholders.