چگونه ارزش مصرف سبز بر رفتار مصرف کننده سبز تأثیر می گذارد:

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 20

تعداد کلمات : 7700

مجله : Vision:bussinus prospective

انتشار : 2021

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
7 ژانویه 2022
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1094 بازدید
48,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:چگونه ارزش مصرف سبز بر رفتار مصرف کننده سبز تأثیر می گذارد: نقش میانجی نگرش مصرف کننده نسبت به شیوه های لجستیک مواد غذایی پایدار

 چکیده

  هدف این مطالعه شناسایی ارزش‌های مصرف سبز و الگوهای تولید و درک چگونگی تأثیر آنها بر رفتار مصرف‌کننده و قصد خرید مصرف‌کنندگان سبز، به‌ویژه، جوانان آگاه به محیط زیست در شهر بنگلور است. تمرکز این مطالعه بر روی لجستیک پایدار پیش از خرید محصولات غذایی و چگونگی تأثیر آنها بر رفتار و نگرش مصرف کنندگان سبز است. تئوری رفتار برنامه ریزی شده و نظریه شناخت اجتماعی پایه نظری پژوهش حاضر را تشکیل می دهند. یک نظرسنجی آنلاین بین ۲۸۴ شرکت کننده در محدوده و اطراف آن انجام شد. برای آزمون فرضیه ها از تحلیل عاملی تاییدی و مدل سازی معادلات ساختاری استفاده شد(ارزش مصرف سبز بررفتار مصرف کننده). نتایج نشان داد که ارزش‌های مصرف سبز و نگرش مصرف‌کننده نسبت به لجستیک غذایی پایدار به طور مستقیم یا غیرمستقیم بر قصد خرید سبز و رفتار آگاهانه زیست‌محیطی نسبت به محصولات غذایی تأثیر می‌گذارد. سهم اصلی این مطالعه شناسایی سازه‌های چند بعدی جدید است که می‌تواند برای اندازه‌گیری نگرش مصرف‌کننده سبز از نظر شیوه‌های لجستیک غذایی پایدار در زمینه هند مورد استفاده قرار گیرد. این یافته‌ها به مدیران و محققان آینده این امکان را می‌دهد تا بفهمند که چگونه شیوه‌های لجستیک مواد غذایی پایدار می‌توانند نگرش‌های مصرف‌کننده سبز ایجاد کنند. آنها همچنین به شرکت‌های تولید مواد غذایی کمک خواهند کرد تا فرصت‌ها، پیشرفت‌ها و سایر مزایایی را که می‌توانند از پیروی از شیوه‌های لجستیک غذایی پایدار به دست آورند، شناسایی کنند(ارزش مصرف سبز بررفتار مصرف کننده).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: How Green Consumption Value Affects Green Consumer Behaviour: The Mediating Role of Consumer Attitudes Towards Sustainable Food Logistics Practices  

  Abstract

The aim of the study is to identify the green consumption values and production patterns and understand how they impact consumer behaviour and purchase intention of green consumers, in particular, the environment-conscious youth in the city of Bangalore. The focus of the study is on the pre-purchase sustainable logistics of food products and how they impact behaviour and attitudes of green consumers. The theory of planned behaviour and social cognitive theory form the theoretical base for the current research. An online survey was conducted among 284 participants in and around the scope area. Confirmatory factor analysis and structural equation modelling were used to test the hypotheses. The results showed that green consumption values and consumer attitudes towards sustainable food logistics either directly or indirectly influence green purchase intention and environmentally conscious behaviour towards food products. The main contribution of this study is the identification of new multidimensional constructs which can be used to measure green consumer attitude in terms of sustainable food logistics practices in the Indian context. These findings will empower managers and future researchers to understand how sustainable food logistics practices can create green consumer attitudes. They will also assist food production companies to identify possible opportunities, developments and other benefits they can derive from following sustainable food logistics practices.