علم، ارزش و تخریب مواد در حفاظت ازمحیط های تاریخی

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 33

تعداد کلمات : 10400

مجله : Learning and Individual Differences

انتشار : 2018

:

:

:

:

:

تاریخ انتشار
31 دسامبر 2019
دسته بندی
تعداد بازدیدها
955 بازدید
38,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:علم، ارزش و تخریب مواد در حفاظت ازمحیط های تاریخی

 چکیده

 محیط تاریخی، تحت چرخه‌های تخریب مواد قرار دارد و این فرآیندها دارای اثر قوی بر روی معانی و ارزش‌های مرتبط با آن می‌باشند. به ویژه، تخریب اطلاعاتی را در خصوص تجربه‌ی اعتبار، به عنوان نشانه‌ی ملموس سن و واقعیت ارائه می‌کند(ارزش وتخریب مواد در محیطهای تاریخی). این مقاله، به بررسی اثر متقابل بین تبدیل مواد، مداخله‌ی علمی و ارزش فرهنگی می‌پردازد. با استناد به تحقیقات اجتماعی کیفی در سه ساختمان تاریخی در اسکاتلند، ما نشان می‌دهیم که طیف پیچیده‌ای از ارزش‌ها و ویژگی‌های فرهنگی مرتبط با تبدیل و تغییر مواد وجود دارد. به علاوه، ما نشان می‌دهیم که چگونه استفاده از حفاظت مبتنی بر علم برای مشخص کردن و مداخله در فرایند تحول مواد و اطلاعات می‌تواند بر این ارزش‌ها و ویژگی‌ها اثر بگذارد. استدلال ما این است که در نظر گرفتن عواقب فرهنگی این مداخلات در کنار اثار مادی، مهم است. این مستلزم یک رویکرد موردی است زیرا ارزش‌های فرهنگی و ویژگی‌های مرتبط با تغییرات مادی، زمینه محور بوده و با انواع مختلف مواد متغیر است. در نهایت یک سری توصیه‌ها با هدف تلفیق رویکردهای علمی و انسانی برای تغییر در محیط تاریخی ارائه می‌شود(ارزش وتخریب مواد در محیطهای تاریخی).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

 title: The relation of physical self-perceptions of competence, goal orientation, and optimism with students' performance calibration in physical education

Abstract

Two studies were conducted to examine associations between students' calibration accuracy with their selfperceptions of competence (i.e., global self-worth, sport competence, perceived competence, and self-efficacy), goal orientation, and dispositional optimism and pessimism. Participants were 138 (study 1) and 236 (study 2) fifth and sixth grade students. An index of absolute accuracy of performance prediction was calculated based on students' predicted and actual performance in a basketball shooting test. Person-related factors were measured with self-reported questionnaires. Results showed no associations between absolute accuracy and students' global self-worth, sport competence, optimism and pessimism (study 1) while students' absolute accuracy was associated with their task orientation, self-efficacy, and perceived competence (study 2). An overconfidence effect was also found in both studies. These results were discussed with reference to previous evidence and views of calibration research in academic, sport, and physical education domains. Interactions between person-related factors and calibration and their effects on the development of students' self-regulated learning of sport skills in physical education were also highlighted.

دیدگاهتان را بنویسید