ارزیابی شیوه های ارزیابی عملکرد در خدمات کشوری غنا

نوع فایل : PDF

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 16

تعداد کلمات : 5000

مجله : THE INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS & MANAGEMENT

انتشار : 2018

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
11 جولای 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1110 بازدید
22,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:ارزیابی شیوه های ارزیابی عملکرد در خدمات کشوری غنا

 چکیده

در چند وقت اخیر، سازمان‌ها نیاز به بهبود عملکرد کارکنان خود از طریق روش‌های مختلف برای اطمینان از بهره وری بالاتر مشاهده کرده‌اند. یکی از این اقدامات سیستم‌های ارزیابی عملکرد است. این مطالعه با هدف ارزیابی شیوه‌های ارزیابی عملکرد در خدمات کشوری غنا انجام شده است. در این تحقیق از یک طرح تحقیق توصیفی برای پاسخ به سؤالات تحقیق استفاده شده است. جامعه هدف شامل ۲۲۴ کارمند از دفتر رئیس خدمات ملکی و سایر ارگان‌های دولتی تحت خدمات ملکی است. روش نمونه گیری تصادفی ساده برای ایجاد شانس برابر به همه کارکنان انتخاب شده برای مطالعه اتخاذ شد. ابزارهای جمع آوری اطلاعات یک مصاحبه نیمه ساختاری و یک پرسشنامه بود. این مطالعه نشان داد که کارمندان درک منفی از سیستم ارزیابی دارند. همچنین مشخص شد که، گزارش‌های ارزیابی عملکرد متناسب با عملکرد واقعی کارکنان نیستند و سیستم ارزیابی موجود عملکرد خاص را تشویق نمی‌کند. با این حال، این مطالعه نشان داد که مواردی مانند ارتقا،، تنزل رتبه و انتقال بر اساس گزارشات ارزیابی عملکرد است. چالش‌های مشخص شده در اجرای سیستم ارزیابی مؤثر شامل کمبود منابع برای اجرای مطلوب وظایف، کمبود تدارکات برای اجرای مؤثر سیستم ارزیابی، آموزش ناکافی در مورد نیاز به ارزیابی عملکرد، نظارت ناکارآمد از عدم تعهد مقامات مناسب به دلیل واقعیت این است که سیستم ارزیابی عملکرد با پرداخت و پاداش ارتباط ندارد.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Evaluating the Performance Appraisal Practices in the Ghana Civil Service

Abstract

 In recent times, organizations have seen the need to improve the performance of their employees through various means to ensure higher productivity. One of such measures is performance appraisal systems. This study aimed at evaluating the performance appraisal practices in the Ghana Civil Service. The study employed a descriptive research design in answering the research questions. Target population comprised of 224 employees from the Office of the Head of Civil Service and other government agencies under the Civil Service. The simple random sampling approach was adopted to give equal chances to all employees selected for the study. Data collection instruments were a semi-structure interview and a questionnaire. The study found that employees had negative perception about the appraisal system. It was also discovered that, performance appraisal reports do not commensurate with the actual performance of employees, and that, the appraisal system in place do not encourage specific performance. However, the study found that issues like promotions, demotions and transfers were based on performance appraisal reports. The challenges identified in the implementation of effective appraisal system included lack of resources to execute duties satisfactorily, lack of logistics to effectively implement the appraisal system, inadequate education on the need for performance appraisal, ineffective supervision from appropriate authorities’ lack of commitment due to the fact that the performance appraisal system is not linked to pay and rewards.