عنوان فارسی مقاله:استارتاپ ها و رفتار خرید مصرف کننده: کاربرد الگوریتم ماشین بردار پشتیبان
چکیده
این مطالعه تأثیر نوآوریهای فناوری راهاندازی و عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) را بر مشارکت مشتری، هم آفرینی ارزش و رفتار خرید مصرفکننده (CPB) بررسی کرد. تحقیق حاضر به صورت تجربی فرضیههای پیشنهادی را با استفاده از روشهای مدلسازی معادلات ساختاری (SEM) و SmartPLS 3 مورد آزمایش قرار داد. علاوه بر این، ما از الگوریتم ماشین بردار پشتیبان (SVM) برای تأیید صحت مدل استفاده کردیم. الگوریتم SVM از چهار هسته مختلف برای بررسی معیار دقت استفاده می کند و ما همه آنها را بررسی کردیم. در این تحقیق از روش نمونه گیری در دسترس در جمع آوری داده ها استفاده شده است. ما از روش تست سوگیری مرسوم استفاده کردیم. در مجموع ۴۶۶ پاسخ دهنده تکمیل شدند. نوآوری های فناورانه استارتاپ ها و CRM تأثیر مثبت و معناداری بر مشارکت مشتری دارد. مشارکت مشتری به طور معنی داری بر ارزش لذت، ارزش اقتصادی و ارزش رابطه تأثیر می گذارد. بر اساس نتایج ماتریس تحلیل نقشه اهمیت-عملکرد (IPMA)، «مشارکت مشتری» با امتیاز ۷۸۲/۰ بیشترین اهمیت را داشت. اگر مشتریان عملکرد مشارکت خود را در طول اپیدمی COVID-19 یک واحد افزایش دهند، CPB کلی آن ۰٫۷۸۲ افزایش می یابد. علاوه بر این، نتایج ما نشان داد که کمترین عملکرد مربوط به نوآوریهای فناوری استارتآپها است که نشاندهنده فرصت عالی برای توسعه در این حوزه است. نتایج SVM نشان داد که هسته چند جمله ای تا حد زیادی بهترین هسته ای است که دقت مدل را تایید می کند(استارتاپ و رفتار خرید مصرف کننده).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.