استراتژی های بازاریابی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 36

تعداد کلمات : 15500

مجله : Marketing

انتشار : 2017

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
15 جولای 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1136 بازدید
27,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:استراتژی های بازاریابی

 چکیده

مطالعه و عملکرد بازاریابی به طور قابل توجهی ، از تأکید بر بازاریابی به عنوان یک مسئله مدیریت عملکردی ، تا تمرکز گسترده تر بر نقش استراتژیک بازاریابی در استراتژی کلی شرکت (به عنوان مثال ، کوتلر ، ۲۰۰۰ ، سودارشان ، ۱۹۹۵) گسترش یافته است. این گسترش مفهوم بازاریابی ، شامل تصمیمات استراتژیک و همچنین عملیاتی ، منجر به هم پوشانی بین بازاریابی و مدیریت استراتژیک شده است. مدیران در سراسر جهان در حال درک اهمیت روزافزون شرکت برای توسعه استراتژی های بازاریابی برای رقابت موثر در بازارهای جهانی هستند. ظهور اقتصاد جهانی بازتر ، جهانی سازی سلیقه مصرف کنندگان و توسعه شبکه تجاری در سراسر جهان ، همبستگی و ارتباط متقابل بازارهای سراسر جهان را افزایش داده است. در چنین شرایط جهانی ، شرکت ها باید استراتژی بازاریابی خود را در حدود سه بعد کلیدی (زو و کاوسوگیل، ۲۰۰۲) توسعه دهند: به دنبال سودارشان (۱۹۹۵) ، ما استراتژی بازاریابی یک شرکت را به عنوان توسعه و تصمیم گیری در مورد روابط یک شرکت با سهامداران اصلی آن ، پیشنهادات آن ، تخصیص منابع و زمان بندی تعریف می کنیم(استراتژی های بازاریابی).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title:Marketing Strategies

Abstract

 The study and practice of marketing have broadened considerably, from an emphasis on marketing as a functional management issue, to a wider focus on the strategic role of marketing in overall corporate strategy (e.g., Kotler, 2000; Sudharshan, 1995). This broadening of the marketing concept, to include strategic as well as operational decisions, has resulted in an overlap between marketing and strategic management. Managers around the globe are recognizing the increasing importance for the firm to develop marketing strategies to compete effectively in worldwide markets. The emergence of a more open world economy, the globalization of consumers’ tastes, and the development of a worldwide commercial web all have increased the interdependency and interconnections of markets across the globe. In such a global environment, firms should develop their marketing strategy around three keydimensions (Zou and Cavusgil, 2002): (1) standardization-adaptation, (2) configurationcoordination, and (3) strategic integration. Following Sudharshan (1995), we define a firm’s marketing strategy as the development of and decisions about a firm’s relationships with its key stakeholders, its offerings, resource allocation, and timing.