عنوان فارسی مقاله:استراتژی های بازاریابی
چکیده
مطالعه و عملکرد بازاریابی به طور قابل توجهی ، از تأکید بر بازاریابی به عنوان یک مسئله مدیریت عملکردی ، تا تمرکز گسترده تر بر نقش استراتژیک بازاریابی در استراتژی کلی شرکت (به عنوان مثال ، کوتلر ، ۲۰۰۰ ، سودارشان ، ۱۹۹۵) گسترش یافته است. این گسترش مفهوم بازاریابی ، شامل تصمیمات استراتژیک و همچنین عملیاتی ، منجر به هم پوشانی بین بازاریابی و مدیریت استراتژیک شده است. مدیران در سراسر جهان در حال درک اهمیت روزافزون شرکت برای توسعه استراتژی های بازاریابی برای رقابت موثر در بازارهای جهانی هستند. ظهور اقتصاد جهانی بازتر ، جهانی سازی سلیقه مصرف کنندگان و توسعه شبکه تجاری در سراسر جهان ، همبستگی و ارتباط متقابل بازارهای سراسر جهان را افزایش داده است. در چنین شرایط جهانی ، شرکت ها باید استراتژی بازاریابی خود را در حدود سه بعد کلیدی (زو و کاوسوگیل، ۲۰۰۲) توسعه دهند: به دنبال سودارشان (۱۹۹۵) ، ما استراتژی بازاریابی یک شرکت را به عنوان توسعه و تصمیم گیری در مورد روابط یک شرکت با سهامداران اصلی آن ، پیشنهادات آن ، تخصیص منابع و زمان بندی تعریف می کنیم(استراتژی های بازاریابی).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.