استراتژی های برچسب خصوصی بیمه: شبکه های اجتماعی و چشم انداز های سنتی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 31

تعداد کلمات : 13500

مجله : Journal of Innovation & Knowledge

انتشار : 2021

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
14 آوریل 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1279 بازدید
32,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:استراتژی های برچسب خصوصی بیمه: شبکه های اجتماعی و  چشم انداز های سنتی

چکیده

  هدف اصلی این کار تجزیه و تحلیل برچسب های حق بیمه خصوصی (PPL) در بخش مواد غذایی است. برای انجام این کار ، ما از هر دو کانال آنلاین و خارج از شبکه ، تجزیه و تحلیل شبکه های اجتماعی ، توییتر خاص و انجام نظرسنجی های شخصی از مشتریان در محل فروش ، اطلاعاتی را برای بررسی نظرات آنها در مورد کیفیت درک شده ، ارزش مارک ، و سایر متغیرهای مربوط به PPL استفاده کردیم. ما طی ۷ سال در مجموع ۷ حساب توییتر از سوپرمارکت ها و فروشگاه های هایپر مارکت اصلی را تجزیه و تحلیل کردیم و ۶۰۰ نظرسنجی از مشتری در نقاط فروش انجام دادیم. در میان نتایج اصلی این واقعیت برجسته است که کیفیت قابل درک PPL در مقایسه با رهبر برند در بین توزیع کنندگان اصلی متفاوت است. همچنین تفاوت معناداری بین ارزش مارک ۳ PP L مورد تجزیه و تحلیل وجود دارد. از طرف دیگر ، هیچ ارتباطی بین سطح درآمد و ارزش ویژه خریداران PPL مشاهده نشد(استراتژی های برچسب خصوصی بیمه).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Premium Private Label strategies: social networks and traditional perspectives

Abstract

 The main aim of this work is to analyze Premium Private Labels (PPL) in the food sector. To do so, we have obtained data from both on-line and off-line channels, analyzing social networks, specifically Twitter, and from carrying out personal surveys of customers in the sales point to check their opinions about the perceived quality, brand value, and other PPL-related variables. We analyzed a total of 7 Twitter accounts of the main supermarket and hypermarket chains over a year and did 600 customer surveys in points of sale. Among the main results stands out the fact that the perceived quality of the PPL compared with the brand leader varies among the main distributors. There are also significant differences between the brand value of the 3 PP L analyzed. On the other hand, no relation was detected between the income levels and the brand equity of PPL buyers.