عنوان فارسی مقاله:استراتژی های مدیریت شکایت و عملکرد شرکتهای تولیدی در نیجریه
چکیده
این مقاله از نظر تئوری، تأثیر بر نتایج سازمانی رهبری شکایت کارکنان را بررسی می کند. این مقاله نشان داد که رهبری کارآمد شکایت کارگر برای یک مشارکت هماهنگ در محل کار، تقویت وفاداری و تعامل کارکنان، و بهبود کارایی و کارایی عمومی سازمان بسیار مهم است. در مقابل، عدم وجود یا سو رهبری گلایه های کارکنان در سازمانها منجر به نتایج سو سازمانی مانند کاهش کارایی، مسئله غیبت، عدم اطاعت از دستورالعمل ها، رفتار غیر انضباطی و کاهش عملکرد شغلی می شود. جمعیت هدف این مطالعه، متناهی است (در حال تعریف شدن)، تعداد کل کارخانه سیمان داگتوت در ایبیس، ایالت اوگان، نیجریه است. جمعیت شامل کارکنانی است که جمعیت آنها دویست و شصت نفر است (۲۶۰). استفاده از پرسشنامه با استفاده از اطلاعات مربوط به بخش مقطعي جامعه انتخاب شده، مورد استفاده قرار گرفت. مقدار ضریب همبستگی از ۰ تا ۱ است و دارای مقدار قابل قبول ۰٫۸۸ است که نشانگر قابلیت اطمینان بالاتر ابزار اندازه گیری و واریانس خطای کم است، که نشان دهنده قابل اعتماد بودن ابزار است. در حالی که تجزیه و تحلیل با استفاده از تحلیل رگرسیون انجام شد، یافته ها نشان داد که تأثیر قابل توجهی در شکایت اجتناب، شکایت غالب، شکایت سازش، شکایت اجباری و ادغام مدیریت شکایت بر عملکرد سازمان وجود دارد. سازمان ها باید روابط متقابل بین کارکنان را تشویق کنند، و همچنین شرایط کار / محیط مساعدی را برای کارمندان فراهم کنند، مانند یادگیری سازمانی، ارتباط موثر بین کارکنان، که باعث افزایش بهره وری و عملکرد سازمانی آنها می شود(استراتژی های مدیریت شکایت و عملکرد).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.