استراتژی های مدیریت شکایت و عملکرد شرکتهای تولیدی در نیجریه

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 17

تعداد کلمات : 6800

مجله : THE INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS & MANAGEMENT

انتشار : 2020

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
3 آگوست 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1087 بازدید
25,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:استراتژی های مدیریت شکایت و عملکرد شرکتهای تولیدی در نیجریه

 چکیده

 این مقاله از نظر تئوری، تأثیر بر نتایج سازمانی رهبری شکایت کارکنان را بررسی می کند. این مقاله نشان داد که رهبری کارآمد شکایت کارگر برای یک مشارکت هماهنگ در محل کار، تقویت وفاداری و تعامل کارکنان، و بهبود کارایی و کارایی عمومی سازمان بسیار مهم است. در مقابل، عدم وجود یا سو رهبری گلایه های کارکنان در سازمانها منجر به نتایج سو سازمانی مانند کاهش کارایی، مسئله غیبت، عدم اطاعت از دستورالعمل ها، رفتار غیر انضباطی و کاهش عملکرد شغلی می شود. جمعیت هدف این مطالعه، متناهی است (در حال تعریف شدن)، تعداد کل کارخانه سیمان داگتوت در ایبیس، ایالت اوگان، نیجریه است. جمعیت شامل کارکنانی است که جمعیت آنها دویست و شصت نفر است (۲۶۰). استفاده از پرسشنامه با استفاده از اطلاعات مربوط به بخش مقطعي جامعه انتخاب شده، مورد استفاده قرار گرفت. مقدار ضریب همبستگی از ۰ تا ۱ است و دارای مقدار قابل قبول ۰٫۸۸ است که نشانگر قابلیت اطمینان بالاتر ابزار اندازه گیری و واریانس خطای کم است، که نشان دهنده قابل اعتماد بودن ابزار است. در حالی که تجزیه و تحلیل با استفاده از تحلیل رگرسیون انجام شد، یافته ها نشان داد که تأثیر قابل توجهی در شکایت اجتناب، شکایت غالب، شکایت سازش، شکایت اجباری و ادغام مدیریت شکایت بر عملکرد سازمان وجود دارد. سازمان ها باید روابط متقابل بین کارکنان را تشویق کنند، و همچنین شرایط کار / محیط مساعدی را برای کارمندان فراهم کنند، مانند یادگیری سازمانی، ارتباط موثر بین کارکنان، که باعث افزایش بهره وری و عملکرد سازمانی آنها می شود(استراتژی های مدیریت شکایت و عملکرد).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title:Grievance Management Strategies and Performance of a Manufacturing Firm in Nigeria

Abstract

 This article theoretically examined the effect on organisational results of staff grievance leadership. The article observed that efficient worker grievance leadership is crucial for a harmonious workplace partnership, strengthening staff allegiance and engagement, and improving general organisational efficiency and efficiency. In contrast, absence of or bad leadership of staff grievances in organisations results in adverse organisational results such as decreased efficiency, issue of absenteeism, disobedience of instructions, indisciplinary conduct and decreased job performance. The target population of this study, which is finite (being defined), is the total number of Dangote Cement Plant in Ibese, Ogun State, Nigeria. The population comprises staff whose population is two hundred and sixty (260). The use of questionnaire was adopted to elicit information from the cross section of the selected population. The correlation coefficient value ranges from 0 – 1 and has an acceptable value of 0.88, which indicate a higher reliability of measurement instrument and a low error variance, implying that the instrument is reliable. While the analysis was done using regression analysis, the findings revealed that there is a significant influence of avoidance grievance, dominating grievance, compromise grievance, obliging grievance and integrating grievance management on organisational performance. Organizations should encourage mutual relationship among employees, as well as provide conducive working conditions/ environment for employees, like organizational learning, effective communication among employees, which will enhance their productivity and organizational performance.