شناسایی ریسک مصرف کنندگان کره ای بسته به ارایه اطلاعات ایمنی برای محصولات شیمیایی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 18

تعداد کلمات : 6800

مجله : International Journal of Environmental Research and Public Health

انتشار : 2020

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
2 مارس 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1105 بازدید
29,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:شناسایی ریسک مصرف کنندگان کره ای بسته به  ارایه اطلاعات ایمنی  برای  محصولات شیمیایی

چکیده

  پس از حادثه “اکسی” ۲۰۱۱ که منجر به مرگ و میر ناشی از مواد ضد عفونی کننده  شد، نگرانی مصرف کنندگان کره ای در مورد محصولات شیمیایی افزایش یافته است. برای ارائه به موقع اطلاعات مناسب به مصرف کنندگان ، باید شناخت ریسک آنها را درک کنیم و روش های ارائه اطلاعات ایمنی را کشف کنیم. ما سطح درک مصرف کنندگان کره ای را برای محصولات شیمیایی بسته به ارائه اطلاعات ایمنی و سایر عوامل بررسی کردیم. ما یک تحقیق آنلاین به مدت ۱۰ روز با ۶۰۰ شرکت کننده بزرگسال کره ای مصرف کننده انجام دادیم و هفت عامل را مورد بررسی قرار دادیم: پتانسیل فاجعه ، کنترل پذیری ، آشنایی ، ترس ، دانش علمی و خطر برای نسل های آینده. نتایج ما نشان داد که زنان متاهل بالای ۳۰ سال محصولات شیمیایی را به عنوان خطر بالاتر تصور می کنند ، اما وقتی اطلاعاتی در مورد چگونگی استفاده ایمن از محصولات ارائه می شود ، پتانسیل فاجعه ، قابلیت کنترل ، ترس ، دانش علمی و همچنین درک خطر ، به طور قابل توجهی افزایش می یابد. هنگامی که فقط اطلاعات تشخیص ریسک ارائه می شد ، پتانسیل فاجعه بار ، ترس و خطر برای نسل های آینده ثابت باقی می ماند ، اما آشنایی تأثیر منفی داشت (R86 = 0.586). سن و دانش علمی هنگامی که روشهای ایمن مدیریت ریسک ارائه می شود ، بر شناسایی خطر تأثیر می گذارد (R872 = 0.587). قابلیت کنترل ریسک تاثیری در درک ریسک نداشته است. این نتایج نشان می دهد که ارائه اطلاعات در مورد اجتناب یا مقابله با خطرات تأثیر مثبتی بر درک مخاطره از مصرف کنندگان دارد.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Korean Consumers’ Recognition of Risks Depending on the Provision of Safety Information for Chemical Products

Abstract

 After the 2011 “Oxy accident” involving deaths from humidifier disinfectants, Korean consumers’ anxiety about chemical products has risen. To provide timely, appropriate information to consumers, we must understand their risk recognition and explore methods of safety information provision. We investigated Korean consumers’ level of risk perception for chemical products depending on the provision of safety information and other factors. We conducted an online survey for 10 days with 600 adult Korean consumer participants and analyzed seven factors: catastrophic potential, controllability, familiarity, fear, scientific knowledge, and risk for future generations. Our results showed that married women over 30 perceived chemical products as higher risk, but when information was provided on how to use products safely, catastrophic potential, controllability, fear, scientific knowledge, as well as risk perception, increased significantly. When only risk diagnosis information was provided, catastrophic potential, fear, and risk for future generations remained static, but familiarity had a negative effect (Rˆ2 = 0.586). Age and scientific knowledge affected the recognition of risk when safe risk management methods were provided (Rˆ2 = 0.587). Risk controllability did not have any effect on risk perception. These results suggest that providing information about avoiding or dealing with risks has a positive effect on consumers’ risk perception.