اعتماد در اقتصاد مشارکتی: مطالعه موردی AirBnB

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 23

تعداد کلمات : 10000

مجله : Industrial Management & Data Systems

انتشار : 2019

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
22 اکتبر 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1131 بازدید
28,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:اعتماد  در اقتصاد مشارکتی: مطالعه موردی AirBnB

 چکیده

  هدف – هدف این مقاله بررسی بازارهای آنلاین اقتصاد مشترک با هدف درک چگونگی شکل گیری و ایجاد ارتباط از طریق درک اقتصاد اعتماد از طریق اعتماد است.

طراحی/روش شناسی/رویکرد-نویسندگان بر اساس نظرات و بررسیهای آنلاین کاربران که توسط وب سایتهای شخص ثالث مستقل جمع آوری شده است ، تجزیه و تحلیل کیفی را اعمال می کنند.

یافته ها – یافته ها نشان می دهد که کمیت اطلاعات و ارتباطات محرک های مهمی در ایجاد درک اعتماد هستند ، در حالی که عدم تعامل کلی بین کاربران و ارائه دهنده بازار ، خطرات درک شده را تشدید می کند.

اصالت/ارزش – نویسندگان اهمیت اعتماد را تأیید کرده و نویسندگان نشان داده اند که شرایط بحرانی که مانع شکل گیری اعتماد می شود عدم تقارن اطلاعاتی و همچنین عدم تعامل است.

نکته جالب توجه این است که تأثیر هر دوی این موارد زمانی تشدید می شود که در بین کاربران و بین آنها و اپراتور بازار عدم حمایت احساس شود(اعتماد در اقتصاد مشارکتی).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Trust in the sharing economy: the AirBnB case

Abstract

Purpose – The purpose of this paper is to examine sharing economy online marketplaces with the aim of understanding how trust perceptions form and get communicated through sharing economy platforms. Design/methodology/approach – The authors build on online user comments and reviews as aggregated by independent third-party websites, and apply a qualitative analysis. Findings – The findings show that the quantity of information and communication are important drivers towards building trust perceptions, while an overall lack of interaction between users and the marketplace provider intensifies perceived risks. Originality/value – The authors validated the importance of trust and the authors have illustrated that the critical conditions that hinder trust formation are information asymmetry as well as the lack of interaction. What is also an interesting implication is that the impact of both of these can be exacerbated when there is a perceived lack of support among users and between them and the marketplace operator.