عنوان فارسی مقاله:اعتماد در اقتصاد مشارکتی: مطالعه موردی AirBnB
چکیده
هدف – هدف این مقاله بررسی بازارهای آنلاین اقتصاد مشترک با هدف درک چگونگی شکل گیری و ایجاد ارتباط از طریق درک اقتصاد اعتماد از طریق اعتماد است.
طراحی/روش شناسی/رویکرد-نویسندگان بر اساس نظرات و بررسیهای آنلاین کاربران که توسط وب سایتهای شخص ثالث مستقل جمع آوری شده است ، تجزیه و تحلیل کیفی را اعمال می کنند.
یافته ها – یافته ها نشان می دهد که کمیت اطلاعات و ارتباطات محرک های مهمی در ایجاد درک اعتماد هستند ، در حالی که عدم تعامل کلی بین کاربران و ارائه دهنده بازار ، خطرات درک شده را تشدید می کند.
اصالت/ارزش – نویسندگان اهمیت اعتماد را تأیید کرده و نویسندگان نشان داده اند که شرایط بحرانی که مانع شکل گیری اعتماد می شود عدم تقارن اطلاعاتی و همچنین عدم تعامل است.
نکته جالب توجه این است که تأثیر هر دوی این موارد زمانی تشدید می شود که در بین کاربران و بین آنها و اپراتور بازار عدم حمایت احساس شود(اعتماد در اقتصاد مشارکتی).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.