افراد مسن مبتلا به اختلال طیف اوتیسم (ASD): اثرات پیری

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 34

تعداد کلمات : 10300

مجله : Research in Autism Spectrum Disorders

انتشار : 2019

ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : ب نازنین 12

تاریخ انتشار
10 جولای 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
2021 بازدید
33,000 تومان

عنوان فارسی مقاله: افراد مسن مبتلا به اختلال طیف اوتیسم (ASD): اثرات پیری: دیدگاه‌ها و اطلاعاتی از یک سری جلسات گروه‌های منافع و ذی نفع برگزار شده در انجمن بین المللی تحقیقات اوتیسم ۲۰۱۶-۲۰۱۷

چکیده

 گروه منافع ویژه (SIG) موسوم به افراد مسن مبتلا به اختلال طیف اوتیسم: اثرات پیری، در جلسات سالانه انجمن بین المللی تحقیقات اوتیسم (INSAR) در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ برگزار شد. SIG و جلسات بعدی، برای اولین بار نمایندگان بین المللی که عضو جامعه اوتیسم، محققان، پزشکان و ارائه دهندگان خدمات بودند را گرد هم آورد. بر اساس تحقیقات در زمینه اوتیسم که در انگلیس، اروپا، استرالیا و آمریکای شمالی در حال حاضر انجام می‌شود، بحث در مورد مفهوم سازی پارامترهای پیری هنگام مراجعه به اوتیسم متمرکز شده است و اقدامات مناسب برای استفاده در افراد مسن در هنگام بررسی ارزیابی تشخیصی، عوامل شناختی و کیفیت زندگی در سنین بالاتر بررسی گردیده است. بنابراین، هدف این SIG پیشرفت برنامه تحقیق در جهت‌های فعلی و آینده برای تحقیقات اوتیسم در زمینه پیری بود. موضوع جهانی در مورد چگونگی تعریف “پیری” هنگام مراجعه به ASD در صدر بحث‌ها قرار گرفت. مفهوم “پیری” در اصل می‌تواند به همه تغییرات رشدی اشاره داشته باشد. با این حال، در این مقاله ما به تغییرات شناختی و جسمی که از اواسط زندگی به بعد اتفاق می افتد تمرکز می‌کنیم. بر این اساس، این طور نتیجه گیری شد که تحقیقات پیری و ASD با توجه به میزان بالای نگرانی‌های مربوط به سلامت جسمی و روحی و افزایش خطر مرگ زودرس در برخی از افراد، روی بزرگسالان بالای ۵۰ سال متمرکز شود. علاوه بر این، در مورد تغییر شناختی، نیازهای مراقبت و پیامدهای بزرگسالان مبتلا به اوتیسم در این سن بسیار اندک شناخته شده است. بحث در مورد مباحث ارزیابی‌های تشخیصی و شناختی و کیفیت زندگی و بهزیستی از طریق دانش مشترک مورد بررسی قرار گرفت که در حال حاضر از کدام اقدامات استفاده می‌شود و از کدام سؤالات پیش زمینه باید برای به دست آوردن شرح حال‌های رشدی و پزشکی جامع و آموزنده استفاده شود. بر این اساس، نظر سنجی توسط نمایندگان SIG تکمیل شد که نمایندگان گروه‌های تحقیقاتی بین المللی چهار قاره بودند و اکنون مطالعاتی را روی افراد مسن مبتلا به اوتیسم انجام می‌دادند. همپوشانی زیادی در میان گروه‌های تحقیقاتی هم در شاخص‌های اوتیسم و هم در کیفیت زندگی مشاهده شد که در آن یادگیری مشترک به عنوان گام منطقی بعدی در نظر گرفته شد. با توجه به سؤالات زمینه‌ای که از آنها پرسیده می‌شود، گروه‌های مختلف پژوهشی مباحث مشابهی را پوشش می‌دادند اما گروه‌ها در نحوه تهیه این سؤالات هنگام کار با بزرگسالان اوتیسم در طیف وسیعی از توانایی‌های شناختی تفاوت داشتند. مشخص شد که مشارکت افراد در طیف اوتیسم برای اطمینان از این که پرسشنامه‌ها پیوسته است و برای افراد در طیف اوتیسم قابل درک می‌باشد، به خصوص افراد با توانایی کلامی محدود، مهم می‌باشد.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title:Older Adults with ASD: The Consequences of Aging.” Insights from a series of special interest group meetings held at the International Society for Autism Research 2016–2017

Abstract

A special interest group (SIG) entitled "Older Adults with ASD: The Consequences of Aging" was held at the International Society for Autism Research (INSAR) annual meetings in 2016 and 2017. The SIG and subsequent meetings brought together, for the first time, international delegates who were members of the autistic community, researchers, practitioners and service providers. Based on aging autism research that is already underway in UK, Europe, Australia and North America, discussions focussed on conceptualising the parameters of aging when referring to autism, and the measures that are appropriate to use with older adults when considering diagnostic assessment, cognitive factors and quality of life in older age. Thus, the aim of this SIG was to progress the research agenda on current and future directions for autism research in the context of aging. A global issue on how to define 'aging' when referring to ASD was at the forefront of discussions. The ‘aging’ concept can in principle refer to all developmental transitions. However, in this paper we focus on the cognitive and physical changes that take place from mid-life onwards. Accordingly, it was agreed that aging and ASD research should focus on adults over the age of 50 years, given the high rates of co-occurring physical and mental health concerns and increased risk of premature death in some individuals. Moreover, very little is known about the cognitive change, care needs and outcomes of autistic adults beyond this age. Discussions on the topics of diagnostic and cognitive assessments, and of quality of life and well-being were explored through shared knowledge about which measures are currently being used and which background questions should be asked to obtain comprehensive and informative developmental and medical histories. Accordingly, a survey was completed by SIG delegates who were representatives of international research groups across four continents, and who are currently conducting studies with older autistic adults. Considerable overlap was identified across different research groups in measures of both autism and quality of life, which pointed to combining data and shared learnings as the logical next step. Regarding the background questions that were asked, the different research groups covered similar topics but the groups differed in the way these questions were formulated when working with autistic adults across a range of cognitive abilities. It became clear that continued input from individuals on the autism spectrum is important to ensure that questionnaires used in ongoing and future are accessible and understandable for people across the whole autistic spectrum, including those with limited verbal abilities.

 
    دیدگاهتان را بنویسید