عنوان فارسی مقاله:الگوهای مدیریت کلاس: مدل نظری برای مقایسه ی دانش معلمان مبتدی و متخصص و آگاهی از رویداد های کلاس
چکیده
مدیریت پیچیدگی های کلاس و تنوع رویدادها در موقعیت های کلاسی یک چالش اساسی برای مدیریت کلاس است. دانش معلمی برای پردازش این پیچیدگی بستگی زیادی به سطح تجربه آنها دارد و منجر به تفاوت در نحوه درک و تفسیر معلمان از رویدادهای کلاس می شود. این شامل نحوه نظارت بر رویدادها و نحوه آگاهی مداوم آنها از شرایط کلاس است. همچنین بر تصمیمات مربوط به زمان و چگونگی اقدام در واکنش به حوادث تأثیر می گذارد. تحقیقات در مورد مدیریت کلاس اغلب بر چگونگی مدیریت شرایط معمول کلاس متمرکز بوده است ، اما توصیفی نظری از اینکه دانش حاصل از تجربه بر آگاهی و توانایی معلمان در مدیریت کلاس تأثیر می گذارد ، ارائه نمی دهد. این مقاله با تقابل دانش متخصص و تازه کار معلمان و تصمیمات آنها برای اقدام در واکنش به حوادث کلاس ، تعریفی برای اسکریپت های مدیریت کلاس ارائه می دهد. اسکریپت های مدیریت کلاس با در نظر گرفتن اینکه مهارت در درک بینایی و تفسیر ذهنی تأثیر می گذارد ، به روشن شدن تفاوت در تشخیص و بازنمایی معلمان کمک می کنند. مدل پیشنهادی پردازش شناختی داخلی را که در مدیریت کلاس دخیل است آشکار می کند. چنین بینشی می تواند برای کمک به مربیان و معلمان معلمان مفید باشد تا وقایع گیج کننده را تجزیه و تحلیل و معنا کنند. به نوبه خود ، این ممکن است به توسعه رویکردهای آموزشی برای بهبود آگاهی معلمان از عواملی که هنگام بررسی مدیریت کلاس ، تقویت بینش حرفه ای ، نادیده گرفته می شوند ، کمک کند. این نظریه همچنین بر اهمیت تسهیل و تداوم یادگیری هنگام کنار آمدن با چالش های مدیریت کلاس تأکید دارد(الگوهای مدیریت کلاس).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.