الگوهای مدیریت کلاس: مدل نظری برای مقایسه ی دانش معلمان مبتدی و متخصص

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 25

تعداد کلمات : 10000

مجله : Educational Psychology Review

انتشار : 2020

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
21 فوریه 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1402 بازدید
40,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:الگوهای مدیریت کلاس: مدل نظری برای مقایسه ی  دانش  معلمان مبتدی و متخصص و آگاهی از رویداد های کلاس

چکیده

مدیریت پیچیدگی های کلاس و تنوع رویدادها در موقعیت های کلاسی یک چالش اساسی برای مدیریت کلاس است. دانش معلمی برای پردازش این پیچیدگی بستگی زیادی به سطح تجربه آنها دارد و منجر به تفاوت در نحوه درک و تفسیر معلمان از رویدادهای کلاس می شود. این شامل نحوه نظارت بر رویدادها و نحوه آگاهی مداوم آنها از شرایط کلاس است. همچنین بر تصمیمات مربوط به زمان و چگونگی اقدام در واکنش به حوادث تأثیر می گذارد. تحقیقات در مورد مدیریت کلاس اغلب بر چگونگی مدیریت شرایط معمول کلاس متمرکز بوده است ، اما توصیفی نظری از اینکه دانش حاصل از تجربه بر آگاهی و توانایی معلمان در مدیریت کلاس تأثیر می گذارد ، ارائه نمی دهد. این مقاله با تقابل دانش متخصص و تازه کار معلمان و تصمیمات آنها برای اقدام در واکنش به حوادث کلاس ، تعریفی برای اسکریپت های مدیریت کلاس ارائه می دهد. اسکریپت های مدیریت کلاس با در نظر گرفتن اینکه مهارت در درک بینایی و تفسیر ذهنی تأثیر می گذارد ، به روشن شدن تفاوت در تشخیص و بازنمایی معلمان کمک می کنند. مدل پیشنهادی پردازش شناختی داخلی را که در مدیریت کلاس دخیل است آشکار می کند. چنین بینشی می تواند برای کمک به مربیان و معلمان معلمان مفید باشد تا وقایع گیج کننده را تجزیه و تحلیل و معنا کنند. به نوبه خود ، این ممکن است به توسعه رویکردهای آموزشی برای بهبود آگاهی معلمان از عواملی که هنگام بررسی مدیریت کلاس ، تقویت بینش حرفه ای ، نادیده گرفته می شوند ، کمک کند. این نظریه همچنین بر اهمیت تسهیل و تداوم یادگیری هنگام کنار آمدن با چالش های مدیریت کلاس تأکید دارد(الگوهای مدیریت کلاس).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Classroom Management Scripts: a Theoretical Model Contrasting Expert and Novice Teachers’ Knowledge and Awareness of Classroom Events

Abstract

 Dealing with the complexities of the classroom and the diversity of events in classroom situations presents a major challenge for classroom management. The knowledge a teacher has for processing this complexity depends a great deal on their level of experience, leading to differences in the way teachers perceive and interpret classroom events. This includes how they monitor events and how they maintain an ongoing awareness of classroom situations. It also impacts decisions about when and how to act in response to events. Research on classroom management has often focused on how to handle common classroom situations, but does not provide a theoretical description of how knowledge from experience affects teachers’ awareness and ability to manage the classroom. This article proposes a definition for classroom management scripts by contrasting expert and novice teachers’ knowledge and their decisions to act in response to classroom events. Classroom management scripts help clarify differences in teachers’ recognition and representation of events by considering how expertise influences visual perception and mental interpretation. The proposed model exposes the internal cognitive processing involved in classroom management. Such insights can be useful for helping teacher educators and teachers themselves analyze and make sense of puzzling events. In turn, this may help develop training approaches to improve teachers’ awareness of factors easily overlooked when considering classroom management, enhancing professional vision. This theory also underlines the centrality of facilitating and sustaining learning when grappling with the challenges of managing a classroom.