پاورپوینت روش های انتخاب و ارزیابی تامین کنندگان

نوع فایل : PPT

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 38

تعداد کلمات : 5000

مجله : Expert Systems with Applications

انتشار : 2011

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
26 می 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1270 بازدید
35,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:پاورپوینت روش های انتخاب و ارزیابی تامین کنندگان

چکیده

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و افزایش رقابت در بازار جهانی روش‌های گوناگونی برای افزایش سود در شرکت‌ها فراهم شده است و دنیای رقابت کنونی ایجاب می‌کند, که هر شرکت فعال توانایی واکنش سریع به محرك‌های خارجی را داشته باشد.  در این میان هیچ شرکت مستقلی نمی‌تواند در بازار رقابتی فعالیت نماید.افزایش نگرانی‌ها در مورد هشدارهای محیطی، تولیدکنندگان را مجبور به تلاش برای کاربرد راهکارهایی در زمینه مدیریت محیطی نموده است.مدیریت زنجیره تامین یکپارچه کننده مدیریت زنجیره تأمین با الزامات زیست‌محیطی در تمام مراحل طراحی محصول، انتخاب و تأمین مواد اولیه، تولید و ساخت، فرایندهای توزیع و انتقال، تحویل به مشتری و بالاخره پس از مصرف، مدیریت بازیافت و مصرف مجدد به منظور بیشینه کردن میزان بهره وری مصرف انرژی و منابع همراه با بهبود عملکرد کل زنجیره تأمین است در بررسی اثرات زیست‌ محیطی فعالیت‌های زنجیره تأمین به تحلیل اثرات محصولات بر محیط زیست به کمک رویکردی کلی‌نگر (شامل تحلیل دوره عمر محصول از آغاز تا پایان عمر آن) پرداخته می‌شود(انتخاب و ارزیابی تامین کنندگان).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

TITLE: A combined methodology for supplier selection and performance evaluation

Abstract

 Today, organizations that wish to carry on the sustainable growing need a robust strategic performance  measurement and evaluation system because of changing demands of consumers, reduced product life cycle, competitive and globalised markets. In this study, a new methodology is introduced and proposed for increasing the supplier selection and evaluation quality. The new approach considers both qualitative and quantitative variables in evaluating performance for selection of suppliers based on efficiency and effectiveness in one of the biggest car manufacturing factory in Turkey. This new methodology is realized in two steps. In the first stage, qualitative performance evaluation is performed by using fuzzy AHP (Analytical Hierarchical Process) in finding criteria weights and then fuzzy TOPSIS (Technique for Order Preference by Similarity to Ideal Solution) is utilized in finding the ranking of suppliers. So, qualitative variables are transformed into a quantitative variable for using in DEA (Data Envelopment Analysis) methodology as an output called quality management system audit. In the second stage, DEA is performed with one dummy input and four output variables, namely, quality management system audit, warranty cost ratio, defect ratio, quality management. As a result, comparing with the present syste applied by the car factory, the new method seems to be some advantages and superiorities for making the decision in buying the quality car luggage side part (panel) by selecting the suitable supplier(s) in an automotive factory of Turkey.