انگیزه های کارآفرینی دانشجویان کارشناسی ، نیجریه

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 6

تعداد کلمات : 2000

مجله : International Journal of Business and Management;

انتشار : 2020

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
25 اکتبر 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1175 بازدید
22,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:انگیزه های کارآفرینی دانشجویان کارشناسی ، نیجریه

 چکیده

  تعداد محدودی مقاله در مورد انگیزه های کارآفرینی منتشر شده است. هدف این مقاله شناسایی انگیزه های کارآفرینی دانشجویان کارشناسی در نیجریه است. جمعیت شامل (n = 225) دانشجوی کارشناسی نیجریه است. برای جمع آوری داده ها از پرسش نامه انگیزش کارآفرینانه مشتاق (AEMQ  ، KMO و آزمون بارتلت برای انگیزه های کارآفرینی استفاده شد. تجزیه و تحلیل KMO و آزمون بارلت نشان داد که پیروی از سنت های خانواده به عنوان مهمترین انگیزه کارآفرینی است. توصیه شد که دانشجویان دوره کارشناسی باید به عنوان شاگرد توسط مربیان مشاغل خانوادگی در نظر گرفته شوند و تحقیقات بیشتری در سایر ایالت ها و مدارس انجام شود.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Undergraduate Students’ Entrepreneurial Motives, Nigeria

Abstract

 A limited number of articles have been published on entrepreneurial motives. This paper aims to identify entrepreneurial motives of Undergraduate students in Nigeria. The population consists of (n=225) Nigerian undergraduate students. The Aspiring Entrepreneurial Motivation Questionnaire (AEMQ), KMO and Bartlett's Test for entrepreneurial motives were used for data collection. Analysis of the KMO and Barlett’s Test indicated Following Family Traditions as the most significant entrepreneurial motive. It was recommended that undergraduate students should be taken as apprentice by mentors with family businesses and further research should be done in other states and schools.