استفاده از اینستاگرام به عنوان کانال خرید آنلاین

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 16

تعداد کلمات : 7500

مجله : The Journal of Social Media in Society

انتشار : 2019

ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : ب نازنین 12

تاریخ انتشار
26 می 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1515 بازدید
28,000 تومان

 عنوان فارسی مقاله:استفاده از اینستاگرام به عنوان کانال خرید آنلاین: شاخص‌های پیش بین کلیدی مشارکت خرید مصرف کنندگان در اینستاگرام در عربستان سعودی

 چکیده

 این مطالعه به بررسی شاخص‌های پیش بین کلیدی مشارکت خرید مصرف کنندگان سعودی در اینستاگرام پرداخته است. روش نمونه گیری گلوله برفی آنلاین برای جمع اوری شرکت کننده‌ها از طریق رسانه‌های اجتماعی استفاده شد و ۱۶۷۱ عربستانی به صورت نمونه‌های معتبر در نظر گرفته شد. نتایج، فراوانی خرید اینستاگرام، اعتبار و اعتبار فروش اینستاگرام را به صورت سه عامل مربوط به خرید عربستانی‌ها نشان داد. سعودی‌هایی که اعتبار اینستاگرام بالاتر و اعتبار بالاتر را نشان دادند، تمایل برای خرید انلاین بالاتر در اینستاگرام داشتند. چون دو متغیر مادی گرایی و عزت نفس به اندازه‌ی سایر متغیرهای تجربی معتبر بود، این موضوع روی خرید در اینستاگرام اثر گذاشت و برنامه ریزان و طراحان کانال بازاریابی از اینستاگرام به عنوان ابزار خرید انلاین کلیدی برای حفظ حریم خصوصی و ایمنی پرداخت در اینستاگرام استفاده کردند. به علاوه، چون نگرش مثبت سعودی‌ها موجب افزایش اعتبار فروشنده، امنیت حریم خصوصی و امنیت پرداخت در اینستاگرام شد، اینستاگرام یک ابزار خرید مؤثر برای مصرف کنندگان سعودی است.

 

 

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

TITLE: Using Instagram as Online Shopping Channel:  Key Predictors of Consumers’ Purchase Involvement on Instagram in Saudi Arabia

This study examined key predictors of Saudi consumers’ purchase involvement on Instagram. An online snowball sampling approach was used to reach Saudis via social media, with 1,671 Saudis recruited as valid samples. Results suggested Saudis’ frequency of Instagram shopping, Instagram credibility, and Instagram seller credibility as three major factors toward Saudis’ purchase involvement. Saudis who reported higher Instagram credibility and Instagram seller credibility would be more likely to involve with online shopping on Instagram. As two personality variables (materialism and selfesteem) were not found as powerful as other experiential variables that impacted Saudis’ purchase involvement on Instagram, marketing channel planners who would use Instagram as a key online shopping tool should attempt to secure shopping privacy and payment safety on Instagram. Moreover, as Saudis’ positive attitudes were activated toward seller credibility, privacy security, and payment security on Instagram, Instagram would become an effective shopping tool for Saudi consumers.

    دیدگاهتان را بنویسید