جهت گیری بازاریابی الکترونیکی در زمینه‌های SME

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 19

تعداد کلمات : 6100

مجله : Health Policy

انتشار : 2017

:

:

:

:

:

تاریخ انتشار
17 ژانویه 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1059 بازدید
45,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:جهت گیری بازاریابی الکترونیکی در زمینه‌های SME(بنگاه‌های کوچک و متوسط)

 چکیده

اهداف: توجه روز افزونی به نقش جهت گیری های کسب و کار نسبت به این که چرا سازمان‌ها از حیث پذیرش بازاریابی الکترونیکی متفاوت هستند، وجود دارد. با این وجود، شواهد بسیار کمی در خصوص جهت گیری بازاریابی الکترونیکی (EMO) در بنگاه‌های کوچک و متوسط وجود دارد. هدف این مقاله، شفاف سازی عوامل کلیدی مؤثر بر درجه پذیرش بازاریابی الکترونیکی در میان بنگاه‌های کوچک و متوسط از دیدگاه جهت گیری سازمانی است(بازاریابی الکترونیکی در زمینه‌های SME).

طراحی / روش شناسی / رویکرد: این مطالعه از نظر سنجی مقطعی در ۱۳۵ بنگاه کوچک و متوسط استفاده می‌کند. ساختارها با استفاده از شاخص‌های چندگویه ای برای پوشش دادن حوزه‌های نظری اندازه گیری می‌کند.

یافته‌ها: نتایج نشان می‌دهد که جهت گیری بازاریابی الکترونیکی در بنگاه‌های کوچک و متوسط، یک سازه با مرتبه بالاتر است که متشکل از سه مؤلفه اصلی یعنی باورهای مدیریتی، فعالیت‌های شروع و پیاده سازی است. درجه EMO تحت تأثیر مزیت نسبی ادراک شده و فشار مشتری است.

محدودیت‌ها / پیامدهای تحقیق: این مطالعه بر روی SME های سودآور در اقتصادهای توسعه یافته متمرکز است. محققان آینده ممکن است این مطالعه را با استفاده از روش‌های کیفی در زمینه‌های مختلف (به عنوان مثال کشورهای در حال توسعه) در چندین تکنولوژی و سیستم عامل (یعنی وب سایت‌ها، اینترنت چیزها، برنامه‌های کاربردی موبایل و شبکه‌های اجتماعی) انجام دهند.

اصالت / ارزش: این مطالعه به تقویت منابع مربوط به EMO کمک کرده و پاسخ‌هایی را به سؤالات مربوط به تغییرات در پذیرش بازاریابی الکترونیکی SME ارائه می‌کند. متخصصان می‌توانند از ساختار EMO برای ارزیابی جهت گیری مربوط به بازاریابی الکترونیکی و انجام اقدامات اصلاحی برای بهبود عملکرد در تجارت دیجیتال استفاده کنند.

کلیه مقالات مرتبط را میتوانید در بخش ترجمه مقالات اقتصاد ملاحظه کنید.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید