بازاریابی رابطه مند آنلاین و وفاداری مشتری: دیدگاه تئوری سیگنالینگ

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 22

تعداد کلمات : 7000

مجله : International Journal of Bank Marketing

انتشار : 2018

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
4 جولای 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1115 بازدید
26,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:بازاریابی رابطه مند آنلاین و وفاداری مشتری: دیدگاه تئوری سیگنالینگ

 چکیده

هدف – فناوری‌های آنلاین، در چند وقت اخیر، انقلابی در روند ایجاد رابطه بین شرکت‌ها و مشتریانشان ایجاد کرده‌اند. با این وجود، تمرکز و نظریه پردازی محدود در مورد توضیح ارتباط بین فعالیتهای بازاریابی ارتباط آنلاین (ORM) و تأثیر آنها بر اهداف بازاریابی روابط شرکت (RM) وجود دارد. بنابراین، هدف این مقاله بررسی نقش سیگنالینگ فعالیت‌های ORM در ایجاد اعتماد آنلاین و وفاداری مشتری، از دیدگاه تئوری سیگنالینگ است(بازاریابی رابطه مند آنلاین ووفاداری مشتری).

طراحی / روش / رویکرد – داده‌های این مطالعه از طریق نظرسنجی از ۴۲۹ مشتری بانک خرده فروشی غنا جمع آوری شده است. نتایج با استفاده از تکنیک‌های مدل سازی معادلات ساختاری مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

یافته‌ها – این مقاله نقش سیگنالینگ تعامل و تعامل آنلاین را در تأثیرگذاری بر نتایج RM بانک‌ها بر اساس تئوری سیگنالینگ برجسته می‌کند. این نتیجه گیری می‌کند که فعالیت‌های ارتباط آنلاین بانک، بیش از ابزارهای آنلاین مورد استفاده، نیاز به برقراری ارتباط سیگنال‌های مناسب و مفید دارند تا بر اعتماد و وفاداری آنلاین بین مشتریان تأثیر مثبت بگذارد(بازاریابی رابطه مند آنلاین ووفاداری مشتری).

اصالت / ارزش – این مطالعه، در منحصر به فرد خود، از تئوری سیگنالینگ برای توضیح نقش و تأثیر فعالیت‌های RM آنلاین در صنعت بانکداری استفاده می‌کند.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Online relationship marketing and customer loyalty: a signaling theory perspective

Abstract

 Purpose – Online technologies have, in recent times, revolutionized the process of relationship building between firms and their customers. Nonetheless, there is a limited focus and theorization when it comes to explaining the link between online relationship marketing (ORM) activities and their impact on firm relationship marketing (RM) objectives. Thus, the purpose of this paper is to examine the signaling role of ORM activities in generating online trust and customer loyalty, through the lens of the signaling theory. Design/methodology/approach – Data for the study were gathered through a survey of 429 Ghanaian retail bank customers. Results were analyzed using structural equation modeling techniques. Findings – The paper highlights the signaling role of engagement and interactivity online in influencing banks’ RM outcomes per the signaling theory. It concludes that bank’s online relationship activities, over and above the online tools utilized, need to communicate appropriate and useful signals in order to positively influence online trust and loyalty among customers. Originality/value – The study, in its uniqueness, utilizes the signaling theory to explain the role and impact of online RM activities in the banking industry.