عنوان فارسی مقاله:بازاریابی رابطه مند آنلاین و وفاداری مشتری: دیدگاه تئوری سیگنالینگ
چکیده
هدف – فناوریهای آنلاین، در چند وقت اخیر، انقلابی در روند ایجاد رابطه بین شرکتها و مشتریانشان ایجاد کردهاند. با این وجود، تمرکز و نظریه پردازی محدود در مورد توضیح ارتباط بین فعالیتهای بازاریابی ارتباط آنلاین (ORM) و تأثیر آنها بر اهداف بازاریابی روابط شرکت (RM) وجود دارد. بنابراین، هدف این مقاله بررسی نقش سیگنالینگ فعالیتهای ORM در ایجاد اعتماد آنلاین و وفاداری مشتری، از دیدگاه تئوری سیگنالینگ است(بازاریابی رابطه مند آنلاین ووفاداری مشتری).
طراحی / روش / رویکرد – دادههای این مطالعه از طریق نظرسنجی از ۴۲۹ مشتری بانک خرده فروشی غنا جمع آوری شده است. نتایج با استفاده از تکنیکهای مدل سازی معادلات ساختاری مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.
یافتهها – این مقاله نقش سیگنالینگ تعامل و تعامل آنلاین را در تأثیرگذاری بر نتایج RM بانکها بر اساس تئوری سیگنالینگ برجسته میکند. این نتیجه گیری میکند که فعالیتهای ارتباط آنلاین بانک، بیش از ابزارهای آنلاین مورد استفاده، نیاز به برقراری ارتباط سیگنالهای مناسب و مفید دارند تا بر اعتماد و وفاداری آنلاین بین مشتریان تأثیر مثبت بگذارد(بازاریابی رابطه مند آنلاین ووفاداری مشتری).
اصالت / ارزش – این مطالعه، در منحصر به فرد خود، از تئوری سیگنالینگ برای توضیح نقش و تأثیر فعالیتهای RM آنلاین در صنعت بانکداری استفاده میکند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.