بازاریابی پایدار و خرده فروشی: دیدگاه های شرکت، محصول و فروشگاه

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 22

تعداد کلمات : 9700

مجله : Journal of Retailing and Consumer Services

انتشار : 2022

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
27 فوریه 2022
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1211 بازدید
35,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:بازاریابی پایدار و خرده فروشی: دیدگاه های شرکت، محصول و فروشگاه

 چکیده

  این مقاله به بررسی پایداری در خرده‌فروشی بر اساس سه دیدگاه مختلف می‌پردازد: ۱) مدیریت کلی شرکت، ۲) توسعه طیف محصول جذاب، ۳) مدیریت و فعالیت‌های روزانه در فروشگاه. هدف شناسایی مجموعه ای از موضوعات اصلی برای هر دیدگاه، بررسی تضادها و زمینه های تعارض، و بحث در مورد چگونگی ارتباط دیدگاه ها است. یک رویکرد مطالعه موردی کیفی برای بررسی خرده‌فروش جهانی IKEA استفاده می‌شود. این مطالعه شامل کشور سوئد، آلمان و بریتانیا است. این تحقیق نشان داد که دیدگاه‌های شرکت، محصول و فروشگاه مکمل یکدیگر هستند، اما تضادها و موانعی را برای اولویت دادن به پایداری در بر دارند. اینها به چشم انداز زمانی، مجموعه ذینفعان در نظر گرفته شده و اولویت کلی مربوط می شود. توسعه اهداف و منافع مرتبط با پایداری، استفاده از عرصه‌های مؤثر برای تعامل و پیوند پایداری با افسانه و فرهنگ به‌عنوان سه پلی پیشنهاد می‌شود که ممکن است بر تضادها غلبه کند(بازاریابی پایدار و خرده فروشی).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Sustainabilty and retail marketing: Corporate, product and store perspectives

Abstract

This paper investigates sustainability in retailing based on three different perspectives: i) the overall corporate management, ii) the development of an attractive product range, iii) the daily in-store management and activities. The purpose is to identify a set of main themes for each perspective, investigate contradictions and areas of conflict, and discuss how to bridge the perspectives. A qualitative case study approach is applied investigating the global retailer IKEA. The study includes Sweden, Germany and the UK. The research showed that the corporate, product and store perspectives are complementary but also involve contradictions and barriers to giving a higher priority to sustainability. These concern the time perspective, the set of stakeholders considered and the overall priority. Developing goals and benefits linked to sustainability, using effective arenas for interactions and linking sustainability to the legend and culture are suggested as three bridges that may overcome the contradictions.