عنوان فارسی مقاله:بازاریابی پایدار و خرده فروشی: دیدگاه های شرکت، محصول و فروشگاه
چکیده
این مقاله به بررسی پایداری در خردهفروشی بر اساس سه دیدگاه مختلف میپردازد: ۱) مدیریت کلی شرکت، ۲) توسعه طیف محصول جذاب، ۳) مدیریت و فعالیتهای روزانه در فروشگاه. هدف شناسایی مجموعه ای از موضوعات اصلی برای هر دیدگاه، بررسی تضادها و زمینه های تعارض، و بحث در مورد چگونگی ارتباط دیدگاه ها است. یک رویکرد مطالعه موردی کیفی برای بررسی خردهفروش جهانی IKEA استفاده میشود. این مطالعه شامل کشور سوئد، آلمان و بریتانیا است. این تحقیق نشان داد که دیدگاههای شرکت، محصول و فروشگاه مکمل یکدیگر هستند، اما تضادها و موانعی را برای اولویت دادن به پایداری در بر دارند. اینها به چشم انداز زمانی، مجموعه ذینفعان در نظر گرفته شده و اولویت کلی مربوط می شود. توسعه اهداف و منافع مرتبط با پایداری، استفاده از عرصههای مؤثر برای تعامل و پیوند پایداری با افسانه و فرهنگ بهعنوان سه پلی پیشنهاد میشود که ممکن است بر تضادها غلبه کند(بازاریابی پایدار و خرده فروشی).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.