بازاریابی یا کاهش تبلیغات(بازاریابی زدایی): برندینگ(برند یابی) بخش دولتی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 22

تعداد کلمات : 10000

مجله : Administration & Society

انتشار : 2021

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
16 دسامبر 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1099 بازدید
29,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:بازاریابی یا کاهش تبلیغات(بازاریابی زدایی): برندینگ(برند یابی) بخش دولتی ماری جوانا در کانادا

 چکیده

  بسیاری از دولت ها کالاها و خدماتی را ارائه می کنند که برای بخش خصوصی حساس به نظر می رسد. این امر مدیران دولتی را در وضعیت دشواری از فروش محصولات قرار می دهد و در عین حال تقاضای مصرف کننده را نیز شکل می دهد. سازمان‌های دولتی در کانادا زمانی که این کشور حشیش را در سال ۲۰۱۸ قانونی کرد، در این وضعیت قرار گرفتند. یافته‌های ما نشان می‌دهد که آنها با رویکرد بازاریابی زدایی پاسخ دادند و تلاش کردند به جای افزایش تقاضای مصرف‌کننده را محدود و شکل دهند. نتیجه می‌گیریم که این استراتژی بازاریابی زدایی مانع از توانایی آژانس‌های دولتی برای جابجایی رقبا در بازار غیرقانونی، یک هدف کلیدی سیاست عمومی، می‌شود.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: To Market or Demarket? Public-Sector Branding of Cannabis in Canada

Abstract

 Many governments provide goods and services that are deemed too sensitive for the private sector to deliver. This places public administrators in the difficult situation of having to sell products while also shaping consumer demand. Government agencies in Canada found themselves in this situation when the country legalized cannabis in 2018. Our findings suggest they responded with a demarketing approach, attempting to limit and shape, rather than increase, consumer demand. We conclude this demarketing strategy hinders public agencies’ ability to displace competitors in the illicit market, a key public policy objective.