هرچیز درخشانی طلا نیست. ظهور گیمینگ یا بازی در همه گیری کوید-۱۹

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 20

تعداد کلمات : 8500

مجله : Journal of Innovation & Knowledge

انتشار : 2020

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
12 مارس 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1152 بازدید
29,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:هرچیز درخشانی طلا نیست. ظهور گیمینگ یا بازی در همه گیری کوید-۱۹

چکیده

 بیماری همه گیر COVID-19 منجر به وضعیتی بی سابقه، با پیامدهای بهداشتی، اجتماعی و اقتصادی بسیار زیاد شده است. در ابتدای شیوع، بازارهای مالی فروپاشید، اگرچه همه بخشها به طور یکسان آسیب ندیدند. صنعت بازی و ورزش‌های الکترونیک یکی از صنایعی است که کمترین آسیب را از سقوط بازارها خورده است. میلیون‌ها نفر در خانه حبس شده، بی حوصله، استرس و رنج دیده‌اند و به شرکت‌های بازی و eSports در طول نیمه اول سال ۲۰۲۰ اهمیت بیشتری قائل هستند. این مطالعه نشان می‌دهد که کدام متغیرها می‌توانند بازدهی در یک صنعت را بهبود ببخشند. این تحقیق با استفاده از یک مدل logit – probit، تجزیه و تحلیل متغیرهای مالی VIX، شاخص طلای S&P GSCI طلای و اجتماعی (تغییر روزانه در جهان در کل مرگ ناشی از COVID-19 و توجه جهانی گوگل به ویروس کرونا) و بازده ارائه شده توسط بازی ویدئویی و صندوق معاملاتی eSports (ESPO) نشان می‌دهد که تأثیر متغیرهای اجتماعی ضعیف‌تر از تأثیر متغیرهای مالی است. بین نوسانات بازار و بازده ESPO رابطه معکوس معناداری وجود دارد و بین بازده ESPO و بازده طلا رابطه بسیار قابل توجهی وجود دارد. در حالی که رابطه ESPO با توجه گوگل در سراسر جهان نسبت به ویروس کرونا قابل توجه است، رابطه با تغییر روزانه در کل جهان در کل مرگ ناشی از COVID-19 چندان مناسب نیست. نتیجه گیری مطالعه در پایان مقاله بحث شده است(بازی در همه گیری کوید-۱۹).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: All that glitters is not gold. The rise of gaming in the COVID-19 pandemic

Abstract

 The COVID-19 pandemic has led to an unprecedented situation, with incalculable health, social, and economic consequences. At the start of the outbreak, the financial markets collapsed, although not all sectors suffered equally. The gaming and eSports industry is one of those that has suffered the least from the fall in the markets. Millions of people locked up at home, bored, stressed, and anguished, gave gaming and eSports companies growing prominence throughout the first half of 2020. This prominence has elicited interest in analyzing which variables can influence the returns in an industry in better financial health than many others. Using a logit–probit model, this research aims to analyze the relationship between financial (VIX, S&P GSCI Gold Index) and social (worldwide daily variation in total deaths from COVID-19 and worldwide Google attention on coronavirus) variables and the returns offered by the video game and eSports exchange traded fund (ESPO). The results show that the influence of social variables is weakerthantheinfluenceoffinancialvariables.Thereisasignificantinverserelationshipbetweenmarket volatility and ESPO returns and a highly significant relationship between ESPO returns and gold returns. While the relationship of ESPO returns with worldwide Google attention on coronavirus is significant, the relationship with worldwide daily variation in total deaths from COVID-19 is not. The conclusions of the study are discussed at the end of the paper.