عنوان فارسی مقاله:چارچوب نظری برای استفاده از بازی های دیجیتال در آموزش معماری
چکیده
در عصر دیجیتال امروزی، این موضوع به خوبی مشخص شده است که کودکانی که در دنیایی از منابع تکنولوژیکی متولد می شوند، نمی توانند با روش های مرسوم آموزش ببینند. مانند بسیاری از زمینه های دیگر، پیشرفت سریع فناوری باعث تجدید نظرهای خاصی در زمینه آموزش شد. در آموزش معماری امروزی، استفاده از بازی های دیجیتال یکی از نمونه های بازنگری های ذکر شده است. با این حال، با توجه به مطالعات انجام شده به روز، مشاهده می شود که منابع فاقد مطالعاتی است که رابطه نظری بین آموزش معماری و یادگیری از طریق بازی های دیجیتال را بررسی کند. موضوع این پژوهش هسته آموزش معماری مرسوم، جایگاه یادگیری از طریق بازی های دیجیتال و ادغام بازی های دیجیتال با آموزش معماری از طریق زیرساخت های نظری است. هدف از مقاله تهیه شده ناشی از کمبود مطالعات در ادبیات، آشکار کردن رابطه بین یادگیری از طریق بازی های دیجیتال و آموزش معماری به طور کلی است. برای مطالعه انجام شده با این هدف، از مدل غربالگری استفاده شده و داده ها از طریق مرور ادبیات جمع آوری شده است. یافتههای بهدستآمده در سراسر ادبیات، زمینه مشترک نظری بین آموزش معماری مرسوم و یادگیری از طریق رویکرد بازی دیجیتال را نشان دادهاند. این مطالعه از نظر ارائه مبنایی نظری برای مطالعات آتی در زمینه استفاده از بازی های دیجیتال در حوزه معماری حائز اهمیت است.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.