چارچوب نظری برای استفاده از بازی های دیجیتال در آموزش معماری

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 15

تعداد کلمات : 4400

مجله : Architecture Research

انتشار : 2016

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
5 می 2022
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1269 بازدید
29,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:چارچوب نظری برای استفاده از بازی های دیجیتال در آموزش معماری

 چکیده

  در عصر دیجیتال امروزی، این موضوع به خوبی مشخص شده است که کودکانی که در دنیایی از منابع تکنولوژیکی متولد می شوند، نمی توانند با روش های مرسوم آموزش ببینند. مانند بسیاری از زمینه های دیگر، پیشرفت سریع فناوری باعث تجدید نظرهای خاصی در زمینه آموزش شد. در آموزش معماری امروزی، استفاده از بازی های دیجیتال یکی از نمونه های بازنگری های ذکر شده است. با این حال، با توجه به مطالعات انجام شده به روز، مشاهده می شود که منابع فاقد مطالعاتی است که رابطه نظری بین آموزش معماری و یادگیری از طریق بازی های دیجیتال را بررسی کند. موضوع این پژوهش هسته آموزش معماری مرسوم، جایگاه یادگیری از طریق بازی های دیجیتال و ادغام بازی های دیجیتال با آموزش معماری از طریق زیرساخت های نظری است. هدف از مقاله تهیه شده ناشی از کمبود مطالعات در ادبیات، آشکار کردن رابطه بین یادگیری از طریق بازی های دیجیتال و آموزش معماری به طور کلی است. برای مطالعه انجام شده با این هدف، از مدل غربالگری استفاده شده و داده ها از طریق مرور ادبیات جمع آوری شده است. یافته‌های به‌دست‌آمده در سراسر ادبیات، زمینه مشترک نظری بین آموزش معماری مرسوم و یادگیری از طریق رویکرد بازی دیجیتال را نشان داده‌اند. این مطالعه از نظر ارائه مبنایی نظری برای مطالعات آتی در زمینه استفاده از بازی های دیجیتال در حوزه معماری حائز اهمیت است.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Theoretical Framework for Using Digital Games in Architecture Education

Abstract

In today's architecture education, the utilization of digital games is one example of the mentioned revisions. However as the studies conducted up to date are taken into consideration, it is seen that the literature lacks studies investigating theoretic relation between the architecture education and learning via digital games. The subject of this study is the core of conventional architecture education, the place of the learning via digital games and the integration of digital games to architecture education via theoretical infrastructure. The aim of the article prepared originated from the lack of studies in the literature is to reveal the relation between the learning via digital games and architecture education in general. For the study conducted with this aim, the screening model is utilized and data is collected via reviewing the literature. The findings obtained throughout literature have revealed the theoretical common ground between the conventional architecture education and learning via digital gaming approach. This study is significant in terms of providing a theoretical basis for future studies regarding the utilization of digital games in the field of architecture